به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۰۰۲۴۵

عامل ناامنی در شهر امام دزفول کشته شد

گروه حوادث: یکی از عوامل ناامنی و تیراندازی در شهر امام از توابع شهرستان دزفول شنبه شب در درگیری با نیروی انتظامی کشته شد.
به گزارش ایرنا، عامل تیراندازی که در بسیاری از مجالس عروسی و عزا اقدام به تیراندازی با سلاح جنگی و شکاری می کرد در پی اقدام به تیراندازی در شهر امام و ایجاد ترس و وحشت برای اهالی شنبه شب در تعقیب نیروی انتظامی قرار گرفت. فرمانده انتظامی دزفول گفت: فرد مذکور به همراه همدستش سوار بر یکدستگاه موتورسیکلت شنبه شب در شهر امام با اسلحه جنگی کلانشینکف اقدام به تیراندازی کرده و به فرمان پلیس برای توقف توجه نکرد.
 
سرهنگ علی الهامی افزود:این افراد همچنین به سمت ماموران انتظامی شهر امام که تحت تعقیب آنان بودند تیراندازی کردند. وی افزود:عامل تیراندازی و ناامنی در شهر امام در عملیات تعقیب و گریز نیروی انتظامی مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
 
گفته می شود فرد مذکور که دارای سابقه تیراندازی با اسلحه جنگی و شکاری در منطقه می باشد در بیمارستان دزفول جان باخته است. فرمانده انتظامی دزفول گفت: دیگر راکب موتورسیکلت در تعقیب پلیس اسلحه کلانشینکف را درون کانال آب پرتاب کرده و متواری شده که تحت تعقیب نیروی انتظامی می باشد.
 
وی اظهار کرد:نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت جامعه با عوامل ناامنی و افرادی که اقدام به تیراندازی در مجالس عروسی و عزاداری کنند با قاطعیت برخورد می کند. دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز با تایید مرگ عامل تیراندازی و ناامنی در شهر امام در درگیری با نیروی انتظامی گفت:دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد کرده و کوتاه نخواهد آمد.
 
احمد قهرمانی افزود:این حادثه از سوی دستگاه قضایی در دست پیگیری است و تاکنون چند نفر در این رابطه دستگیر شده اند. رسم غلط تیراندازی در مجالس عروسی و عزا در برخی مناطق روستایی خوزستان در سالهای اخیر چندین کشته و مصدوم بر جای گذاشته است.  شهر امام از توابع بخش مرکزی شهرستان دزفول می باشد.