به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۱۴۸۳۹

کلاهبرداري 80 ميلياردي زوج تبهکار

گروه ورزشی: فرمانده انتظامی مازندران از شناسائی و دستگیری زوج کلاهبردار 80 میلیارد ریالی که با تاسیس شرکتی صوری در فضای اینترنت از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
سردار مسعود جعفری‌نسب در این باره گفت: درپی دریافت گزارشی از مرجع قضایی در شهرستان چالوس مبنی بر کلاهبرداری زوج جوان از شهروندان با پوشش شرکت لیزینگ خودرو در فضای اینترنت، موضوع به طور جدی در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس قرار گرفت. وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان چالوس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهمان را در منطقه کلاردشت شناسائی کردند. فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان این افراد تعقیب و مراقبت ماموران قرار گرفتند که پس از چند روز با هماهنگی مرجع قضایی، ماموران در یک عملیات ضربتی با محاصره مخفیگاه متهمان هر دو متهم را دستگیر کردند.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده زوج جوانی به نام‌های "م- م" 29 ساله و "الف– ف" 25 ساله بودند که در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی در اظهارات خود به پلیس عنوان داشتند، با تاسیس شرکتی صوری لیزینگ خودرو در سایت اینترنتی به نام "تشریفات خودرو" اقدام به عضوگیری کردند. فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: متهمان پس از عضوگیری 800 نفری در این سایت اینترنتی از آنان 8 میلیارد تومان کلاهبرداری کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. فرمانده انتظامی استان مازندران با هشدار به کاربران فضای مجازی در شناخت و دقت در خریدهای اینترنتی خاطرنشان کرد: کاربران خریدهای خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده‌ای که به روش پرداخت وجه پس از تحویل کالا فعالیت می‌کنند انجام دهند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۵:۲۹
با این اقدامات درد کلاهبرداری درمان نخواهد شد.سیاست کیفری باید تغییر کند اصلاح قانون مجازات به تنهایی کافی نیست.عفو مجرمان می بایست لغو شود وبا کلاهبردان و دزدان به عنف به عنوان باغی برخورد شده کیفر جانکاه در علن علیه آنان جرا شود.کاری که هم عربستان وهم چین با قاچاقچیان مخدر انجام می دهد. (115266)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۰:۵۷
کلاهبرداران فوق حرفه ای بوده اند و با اعلام این که مجوز رسمی از شرکت لیزینگ خودرو و وزرات تعاون دارند اقدام به کلاهبرداری کرده اند. (122333)