به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۱۵۴۶۴۳
ما شهید نداده‌ایم که از ترامپ کم عقل بترسیم

بعنوان یک بسیجی برای مردم آمریکا متأسفم

گروه سیاسی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دونالد ترامپ گفت: ما شهید نداده ایم که از توی کم عقل بترسیم، آینده از آن اسلام است و تو حتما از بین می‌روی. تو مثل یک شیر پوشالی و یک خرس کاغذی هستی و کسی از ترقه بازی تو نمی هراسد.
سردار غلامحسین غیب‌پرور طی سخنانی در ششمین همایش جایزه بین‌المللی باروت خیس با بیان اینکه امروز در پیش روی امت اسلام افق های روشن و امیدبخشی وجود دارد، گفت: آنچه که در سرزمین های اسلامی از سوی دشمنان انجام می‌شود جز خشونت، پایمال کردن حق، ویران کردن خانه ها و مزارع و کشتن کودکان مظلوم چیز دیگری نیست. یمن قرار بود طی چند هفته تسلیم شود اما ببینید که در سایه اسلام عزیز مردم این کشور کماکان ایستاده‌اند و امروز در سوریه، عراق و لبنان هم عمیق تر از هر زمانی خط ایستادگی وجود دارد و به همین دلیل است که می گوییم افق های روشن پیش روی ماست. وی افزود: ما یاد گرفته‌ایم هرجایی که مقاومت کرده‌ایم فتح و ظفر از آن ما بوده است و این را از پیامبر اسلام یاد گرفته ایم. حکومت اسلامی در صدر اسلام تشکیل نمی شد مگر غزوه احدی پیش می آمد.

غیب پرور با بیان اینکه مشکل دشمن آن است که اسلام را نشناخته، اظهار کرد: ما در پایه استقامت ذلت دشمنان را دیده ایم، روزی رژیم کودک کش صهیونیستی شعار نیل تا فرات می داد اما امروز در حفاظت از خانه های خود در فلسطین وامانده است. ما را نترسانید هرچه تهدید شما بیشتر، ایستادگی ما نیز بیشتر است. ما در مکتبی زندگی می کنیم که طفل شش ماهه ای خیلی زود به بلوغ می رسد و انقلاب اسلامی ما مینیاتوری از عاشورای سال ۶۱ است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به ترامپ گفت: ما شما را یک انسان نما می دانیم و لاغیر. شما هیچ یک از فضایل انسانی را ندارید و ما از شما جز بدعهدی ندیدیم. امروز نه تنها مسلمانان جهان بلکه سایر مردم دنیا در برابر شما ایستاده اند و دیروز دیدیم که انگلیسی‌ها و اسکاتلندی ها از شما چگونه استقبال کردند. وی تصریح کرد: من به عنوان یک بسیجی برای مردم آمریکا متأسفم که رئیس جمهوری چنین خام، بی مایه و دمدمی مزاج دارد که ساعتی یک حرف می زند و ساعتی دیگر حرفی مخالف آن. غیب پرور در پایان خطاب به ترامپ ادامه داد: ما شهید نداده ایم که از توی کم عقل بترسیم، آینده از آن اسلام است و تو حتما از بین می روی. تو مثل یک شیر پوشالی و یک خرس کاغذی هستی و کسی از ترقه بازی تو نمی هراسد.