به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۱۵۴۷۱۳

مشخصات نوکیا ۶.۱ پلاس فاش شد

گروه فناوری: جزئیات گوشی جدید نوکیا در لیست بنچ‌ماک گیک‌بنچ منتشر شده است. این گوشی برای عرضه در تاریخ نوزدهم ژوئیه آماده می‌شود.
مشخصات نوکیا ۶.۱ پلاس فاش شد
اگر به دنبال یک گوشی هوشمند میان‌رده اندرویدی هستید که صفحه نمایشش بریدگی (ناچ) داشته باشد، پس باید منتظر باشید چرا که شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، تولید کننده موبایل‌های نوکیا، در حال آماده‌سازی گوشی Nokia X6 برای عرضه جهانی است. نسخه جهانی این گوشی نوکیا ۶.۱ پلاس نامیده می‌شود و انتظار می‌رود در روز ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر ماه) به بازار راه یابد.با توجه به اخباری که تاکنون در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، نوکیا ۶.۱ پلاس و نوکیا X6 مشخصات مشابهی دارند و لیست بنچ‌مارک Geekbench که اخیرا منتشر شده است نیز این موضوع را تائيد می‌کند. نوکیا X6 در سه مدل مختلف ۴گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۴گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.این نسخه اختصاصی نوکیا ۶.۱ پلاس که مشخصاتش در بنچ‌مارک گیک‌بنچ نمایش داده شده است، ۴ گیگابایت حافظه رم دارد و برخلاف نوکیا X6 که از رابط کاربری سفارشی بازار چین استفاده می‌کند، اندروید اورئو ۸.۱.۰ را اجرا می‌کند.
مشخصات نوکیا ۶.۱ پلاس فاش شد
لیست بنچ‌مارک هم‌چنین تائید می‌کند که این نسخه جهانی نوکیا x6 با همان پردازنده کوالکوم اسنپ‌دراگون ۶۳۶ طراحی شده است. بر اساس شایعات قبلی امیدواریم که نوکیا ۶.۱ پلاس در بیست و هشتم تیر ماه عرضه شود ولی احتمالا کمی طول می‌کشد تا در بازار جهانی به فروش برسد.
مرجع : برترین ها