به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۱۵۴۷۲۸

اضافه شدن اموجی‌های جدید به iOS ۱۲

گروه فناوری: روز گذشته اپل با انتشار اطلاعیه ای در وب سایت خبری خود اعلام کرد به زودی 70 کاراکتر جدید اموجی به دستگاه های آیفون، آیپد، مک و اپل واچ اضافه خواهد کرد.
اضافه شدن اموجی‌های جدید به iOS ۱۲
این بروزرسانی جدید بر اساس کاراکترهای تایید شده در یونیکد 11 خواهد بود و شامل گزینه های بیشتری برای موی سر برای نشان دادن شخصیت های بیشتر از جمله موهای سفید و خاکستری، موهای قرمز رنگ و مدل موی فر و حتی اشخاص بدون مو هستند. همچنین صورتک های بیشتری با حالت های چهره مختلف مانند غمگین، چهره یخ کرده، مهمانی و ابراز علاقه نیز در دسترس کاربران خواهند بود.
اضافه شدن اموجی‌های جدید به iOS ۱۲
البته این پایان ماجرا نیست. اموجی های بیشتری به بخش حیوانات نیز اضافه خواهند شد که از میان آنها می توان به کانگورو، طاووس، طوطی و خرچنگ اشاره کرد. در کنار این موارد اموجی های میوه و غذا نیز گسترش خواهند یافت و در بخش های ورزش، نشانه ها و نمادها نیز کاراکترهای بیشتری در دسترس خواهند بود. احتمالا یکی از محبوب ترین این کاراکترها شخصیت ابرقهرمان است که برای هر دو حالت مرد و زن با در نظر گرفتن همه ویژگی های قابل تغییر مانند رنگ پوست و مو طراحی شده.
اضافه شدن اموجی‌های جدید به iOS ۱۲
اپل زمان دقیقی برای انشتار این مجموعه جدید از اموجی ها مشخص نکرده اما به نظر می رسد بروزرسانی پاییز iOS برای نسخه دوازدهم این تغییرات را با خود به همراه داشته باشد.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: ایموجی ios