به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۷
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۵۷۸۱

راستگو طلبكار هم شد: من خائن نيستم!

گروه سياسي: الهه راستگو عضو شورای شهر تهران در مورد موضوع اخراج وی از حزب اسلامی کار، اظهار داشت: در مورد اخراجم به بنده اطلاعی نداده‌اند.
وی بدون اشاره به ورودش به شوراي شهر با ليست اصلاح‌طلبان در توجيه اقدام فردي و غيرحرفه‌اي خود تاکید کرد: بنده وامدار مردم هستم بنابراین وامدار هیچ حزب و گروهی نخواهم بود؛ من از روز اول در برابر خداوند متعال قسم خورده‌ام و به آن عمل خواهم کرد. عضو شورای شهر تهران در مورد رای خود به محمدباقر قالیباف برای شهرداری تهران تصریح کرد: دو گزینه بیشتر نداشتیم. اگر گزینه‌های دیگری بود شاید می‌توانستیم وقت بیشتری بگذاریم اما به هر حال به نظر بنده تنها شخصی که می‌توانست به شهر تهران کمک کند آقای قالیباف بود.

راستگو گفت: پس اعلام نتیجه انتخاب شهردار تهران افرادی که اصلا سیاسی نیستند و با هدف کاسب‌کارانه در لیست ما قرار گرفته بودند، طی تماس‌هایی نه تنها به بنده توهین کردند بلکه من را نیز تهدید کردند. وی در پاسخ به این پرسش که آقای مسجد‌جامعی چه واکنشی نسبت به رای شما داشته، اظهار کرد: آقای مسجدجامعی گفته‌اند که من خائن هستم بنابراین باید مشخص شود که بنده به چه چیزی خیانت کرده‌ا‌م به رای مردم یا چیز دیگری.

گفتني اينكه؛ توجيهات اين عضو شوراي شهر؛ در حاليست كه وي در موعد انتخابات، با لابي‌هاي گسترده موفق شد نامش را در ليست اصلاح‌طلبان قرار دهد و حالا پس از اعتماد مردم به ليست اصلاح‌طلبان، خود را به ندانستن زده است و نمي‌داند به چه كسي خيانت كرده است! در عين حال شوراي هماهنگي اصلاحات نيز به دليل گنجاندن راستگو و دنيامالي در ليست اصلاح‌طلبان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و بايد بابت اين اقدام ناشيانه به حاميان اصلاحات پاسخگو باشد.

۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۲۹
تو به رای مردمی که بنام و آرم اصلاح طلبی تو رای داده اند خیانت کردی! . . . (124270)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۳۰
1- اگر وامدار هیچ گروهی نیستید پس چرا در انتخابات خود را مستقل معرفی نکردید ؟
2- چی شد که اصلح از نظر شما در عرض 48 ساعت از هاشمی به قالیباف تغییر کرد ؟ در این 48 ساعت چه چیزی از قالیباف دیده شد که قبلا متوجه آن نشده بودید ؟ (124271)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۳۱
خانم راستگو،

شما در رابطه با رای خود تنها پاسخگو هستید و بسی ولی...

وقتی این لیست با معرفی شهردار خودر به مردم معرفی شده است و شما که برای خود من ناشناخته بودید با استفاده از این لیست به شورا راه یافتید و کسی دیگر را معرفی کردید خیانت در امانت کرده اید.

اگر نظر شما کس دیگری بود می توانستید در لیستهایی که حامیان آن نفر دیگر هستند شرکت کنید و یا مستقل وارد شوید!

خیلی سخت نیست فهمیدنش... (124272)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۳۷
بله من این نظر آقای مسجد جامعی را قبول دارم. شما مگر در آن لیستی قرار نداشتید که فریاد زنان حکایت از شهرداری غیر از قالیباف داشت؟ چه نفعی برای مردم دارد؟ آیا منافعی برای شما داشت؟ (124275)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۳۸
باید درسی به ایشون و بقیه داد که با رای واحساسات مردم بازی نکنند... (124276)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۳۸
به 12 میلیون خیانت کردی می خواستی از تقدیر کنن؟ (124277)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۴۱
ازخائن هم بدتراست. (124280)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۴۲
خیانت مگرغیرازکاری است که شما انجام دادید.یک نفرحزبی باید به برنامه های حزب بطورتمام وکمال گردن نهد نه هرکجامنافعش ایجاب کردبرای توجیه، ازمردم وخداوپیغمبرمایه بگذارد. (124282)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۴۹
باید تاسف خورد (124287)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۵۴
اقا چه انتظاری دارید ؟در کشوری که رییس جمهور مدعی پاک ترین دولت،..... و عدالت و مهرورزی و پاکدستی را به قربانگاه می برد ،«راستگو»یش هم میشود این خانم.چقدر تاسف بخوریم که زندگیمان در این سالها، همه این بود. (124295)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۵۶
همان زمان گویا در سایت شما نوشتم که این خانم وامثال ایشان که در انتخابات های سابق مجلس در لیست موتلفه اسلامی بودند قابل تکیه واعتماد نیستند ونفوذی به حساب می آیند اما گویا منتشر نکردید.این خانم اساسا یک شخصیت سیاسی با مرام نیست وکسی که در عرصه سیاست مرام نداشته باشد همه چیز را به بازی می گیرد ومفت نمی ارزد.باید رسانه های اصلاح طلب وحتی دیگران به بمباران اخلاقی وشماتت ایشان ادامه دهند تا دیگران گوشی دستشان بیاید ومردم هم حساب کار دستشان.اصولگرا جماعت هم ذوق نکند وهوشمند باشد چرا که این بنزین روزی به آتش خیمه آنها خواهد رسید هرچند این جماعت حدود یک دهه از درک مسائل همیشه عقب بوده است وده سال بعد می فهمد که باید به الهه راستگو اعتراض می کرد. (124297)
بیطرف
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۵۹
حانم به اصطلاخ "راستگو" که خلاف نام خود را یدک می کشید، شما به مردم خیانت کردی، شما از طریق لیست اصلاح طلبان به شورا راه یافتی، شما راستگو نیستید/ (124301)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۰۰
ماشالله رو که نیست............. (124302)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۰۶
زنده باد دنیامالی و راستگو (124309)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۱۱
درود بر خانم راستگو این شیر زن (124315)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۱
کلا بر مدار ضد و نقیض گویی افتاده است. می گوید من وامدار مردم هستم ! وامدار مردمی هستی که تورا به شورا فرستاده اند پس باید خواسته های آنها را اجابت کنی نه از پشت به آنها خنجر بزنی ! واقعا" اسم اینکار خودرا چه می گذاری ؟ این کار غیر از دورویی ، فریب و نان به نرخ روز خوردن است؟ (124332)
shahab
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۱
اشکال نداره.این اشتباه باعث میشه که تو انتخابات مجلس از این اشتباها نکنن و حواسشون جمع باشه که مجلس بعد باید اصلاح طلب باشه. (124333)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۴
په نه په

جنابعالی به رای مردم عمل نمودید!!!!!

سرکار خان الهه راستگو! بنده به این خاطر به شما رای دادم که در لیست اصلاح طلبان بودید.
وقتی شخصی خود را در یک طیف سیاسی قرار می دهد می بایستی به تصمیمات گروهی آنها که بر اساس خرد جمعی است عمل کند و نه نظر شخصی. پس، بله شما به مرام خودت خائن نیستی ولی به مردم و من خیانت کردی پس استعفا بده. (124337)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۳۲
جالبست که گفته بنده وامدار مردم هستند . باید به ایشان بگویم که شما تنها وامدار و مدیون مردمی هستی که به شما رای دادند و شما را وارد شورا کردند . آیا به غیر از مردم اصلاح طلب کسی به شما رای داده است ؟ آیا نامزد اصلاح طلبان در این رای گیری محسن هاشمی نبود ؟؟؟ چگونه این کار را کرده اید . شما به ملت و افرادی که به شما رای دادند خیانت کردید (124349)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۰
چقدر نام فامیل این خانم راستگو و آقای دنیامالی با مسماست. (124356)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۷
از این دسته فرصت طلبان الی ماشاءاله (124362)
بیب
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۸
خانم .....مردم ما هستیم که به شما رای دادیم و شما رو فرستادیم شورا که با رایت شهردار رو تغییر بدی....در عوضش چی گرفتی ؟چقدر گرفتی؟اگه تهدید شدی بگو .....خجالت بکش... (124364)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۹
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست. (124367)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۵۳
ممنونم که با روشنگری خود بعث می شین امثال من که بالااجبار در انتخابات دوباره رای به اصلاح طلبان دادیم از رای خود پشیمان نشویم و باید به خائنان به اصلاح طلبان درس داد تا از این گند کاری ها نکنند (124370)
حسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۵۴
واقعا آقای مسجد جامعی هم گفتن این حرف رو...؟

واقعا متاسفم... بابا یکم برای آزادی اندیشه ارزش قائل باشید...

به خدا زشته... همینا میشه آتو پس فردا میکوبن تو سرمون... (124371)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۲۰
شما از سیاست چیزی نمیدانی در تمام دنیا بدین صورت است که شخصی که از طرف جناحی رای می آورد در انتخابات داخلی باید به کاندید آن جناح رای دهد. (124633)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۴۹
جناب آزادي بيان ؛ اول بفهم كه بحث بر سر چيست و قضيه چيه ، بعد بيفت وسط و سينه بزن !!!! مردحسابي ما ميگيم به موكليني كه اين ها رو براي انجام خواسته شان - (( دقت كن ! منظور خواستهء راي دهنده هاست ! نه اينكه خواست و تصميم شخصي نماينده )) - بعنوان نماينده راهي شورا كردن ، خيانت كرده اند !!!
خوب اين چه ربطي به آزادي بيان داره ؟؟؟ مگه وكيل حق داره كه سر خود و از روي دلبخواه خودش و بر خلاف خواست و قرارداد با موكلش ، براي اون تصميم بگيره و تازه طلبكار هم باشه !!
اينها خيانت در امانت كرده اند و بايد محاكمه و مجازات بشند !!! اخراج براي اينها خيلي كمه (124646)
dbbdbdbdbdbddb
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۵۹
شما خائن نیستید فقط یک خانم راستگوی فرصــــــــــــــــــــــــــــت طلب هستید. (124375)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۰۵
از مدعيان دروغين اصولگرايي و اصحاب و اذناب و نفوذي هاشون بيشتر از اين نبايستي توقع داشت. (124379)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۱۸
مردم چه واژه قشنگی !!! (124393)
علیرضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۲۱
اصلاح طلب ها باید مواظب باشند در انتخابات مجلس چنین کلاهی سرشان نرود. (124399)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۲۵
ضمن اینکه کارش خیانت به رای مردم بود اما یک احتمال هم وجود داره و این هست که مورد تهدید قرار گرفته باشه که این احتمال هم قابل پیگیری هست (124404)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۳۱
من هم بودم از این اصلاح طلبان ترسو وندانم کار طلبکار میشدم.مطمئن باشید اصلاح طلبان مثل همیشه جامیزنند وعذرخواهی هم میکنند. (124408)
حاجی پور
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۳۷
ازلحاظ قانونی ایشان می توانسته به هرکسی رای دهد وقابل بازخواست قانونی نیست اما ایشان از یک رانت استفاده کرده تا خود را در لیست اصلاح طلبان قرار دهد واز این طریق مورد وثوق اصلاح طلبان قرارگرفت ومردم به او رای دادند پس از لحاظ اخلاقی باید هم نظر با اصلاح طلبان باشدرای او بر خلاف این جناح غیراخلاقی بودواگر این کار راتوجیه کنندپذیرفتنی نیست وخیانت سیاسی وجناحی محسوب می شودومانند این است که دلار مرجع گرفته ولی دربازار ازاد انرا فروخته است (124413)
يوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۴۹
من متاسفم براي خودم كه به ايشون راي دادم من جزئي از همين مردم هستم كه به ليست اصلاح طلبان راي دادم .....حال مردم را گرفت خدا حالش را بگيرد.... (124424)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۴۹
معلومه شما به رای مردم خیانت کردید شما در عمل چیز دیگر گفتی و کار دیگری کردی (124425)
حديث
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۰۰
لااقل سكوت كنيد تاكمي فكر كنيم كه شرم كرديد چون اينگونه حاشا كردنها هم خصلت اصولگرايان است انهم افراطيون والا اينهمه به بزرگان ما تهمت زدند و... انها اينگونه به دفاع از خود پانشدند بلكه سكوت كردن با اينكار وضع خود را در ذهن مردم بدتر كرديد (124435)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۰۲
واقعا متاسفم.خدا ازت نگذره (124437)
Qeysar
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۱۱
رو که رو نیست.
سنگ پای قزوینه..!! (124440)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۱۳
خانم راستگو افراد به اعتبار اصلاح طلبی به شما رای دادند وگرنه شما کجا شورا کجا؟!!!! (124443)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۱۷
ببخشید اصلا ببینید چطور لیست ها درست می شوند منظورم همه لیست ها ی شورا است همه شان با .... (124448)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۱
خاك تو سر ما كه مدعی اصلاح طلبی هستیم اما تحمل رای مخالف را نداریم اصولگرا ها حق دارند هر چی درباره ما بگن (124453)
niko
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۶
دوستان چرا ناراحت شدند.ایشون دارن نون رو به نرخ روز می خورن.مثل خیلی ها.دیگه باید براتون عادی شده یاشه... (124466)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۶
معلوم نیست اگر تو لیست اصلاح طلب ها نبود کی میخواست بهش رای بده؟حالا میگه به چی خیانت کردم؟دوگزینه بیشتر نداشتیم؟؟؟!!!
من نمیدونم باید چند تا گزینه برای انتخاب وجود داشته باشه؟
اگر تو تو انتخابات آمریکا بودی میخواستی چیکار کنی؟
آخه اونجا هم آخرش هر جناحی روی یک شخص به اجماع میرسند.حتما اونها هم باید به یکی دیگه رای بدن و بعدن بگن چون فقط دوگزینه داشتیم مجبور بودیم؟
این از ضعف اصلاح طلبهاست.امیدوارم که درس بگیرن. (124467)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۷
من به لیستی رای دادم که این دو نفر هم در آن بودند. این دو نفر به رای من خیانت کردند (124468)
صفری.حسنی.جعفری
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۷
یعنی واقعا نمی دونی به چی خیانت کردی یا .... (124469)
داود
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۸
جدای از بحث سیاسی؛خانم راستگو(!)شما چند روز پیش از برنامه آقای هاشمی حمایت و دفاع کرده بودید و دیروز خلاف گفته های خود رو ثابت کردین!
حالا اگه برنامه خوب بود چرا بهش رای ندادین(خیانت به رای مردم تهران)
و اگه برنامه خوب نبود چرا ازش حمایت کردین؟(خیانت به رای مردم تهران) (124472)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۳۰
خانم راستگو همان نقشی را بازی کرد که اصلاح طلبان کمی پیشتر به عنوان اصلاح طلب بدلی در مورد آن هشدار می دادند (124475)
Arsam
Finland
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۳۵
اشتباه از اصلاحات بود که بدون شناخت از ایشان، لیست اعلام کردن و ماهم نادانسته اعتماد کردیم!! (124480)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۰۴
بپذیریم که رنگ عوض کردن هم بخشی از کارهای سیاسی است و فقط مختص جناح مقابل نیست یادمان باشد شورای اول نیز به دلیل درگیری درون گروهی اصلاح طلبان به شکست انجامید با توجه به حضور سیزده اصلاح طلب دیگر در شورا می توان هر شهرداری را ملزم به اجرای دقیق مصوبات شورا نمود و در صورت عدم تمکین با توجه به فضای بازتر کنونی می توان واقعیات را به مردم منتقل کرد با این دیدگاه می توان از افرادی مثل ایشان چشم پوشید ایشان هم در گروه اصولگرایان دسته بندی شود. (124497)
جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۲۷
در اینکه خانم راسگو اشتباه کرده اند موافقم. اصلاح طلبان حق دارند از این بابت نارات باشند. امیدوارم در موضع گیری اعتدال رعایت شود. لفظ خائن مناسب خانم راستگو نیست. به امید انجام اصلاحات در همه در موارد. (124527)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۳۰
شما به رای دهندگانتان خیانت کرده اید!
شما که خود را وامدار مردم می دانید اگر بعنوان نامزد مستقل وارد شورای شهر شده شده بودید مختار بودید به هر کسی رای دهید و هیچ خیانتی هم در کار نبود!
اما وقتی خود را در یک لیست قرار دادید قطعا رای دهندگان به شما بخاطر اهداف ارائه دهندگان آن لیست به شما رای داده اند، پس اگر اقدامی مغایر با اهداف و توافقات اولیه انجام دهید خیانت در امانت رای دهندگانتان کرده اید!! (124529)
مهرداد
United States
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۴۶
کتاب آمادگی دفاعی:
ستون پنجم را تعریف کنید؟ الهه راستگو (124538)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۵۷
وامدار برادر هستي نه مردم. بالاخره اخوي شركتي دارد و قرار است نان بخورد!!! (124542)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۱۰
با سلام محضر سرکار خانم راستگو واقعا"شما نمی دانید به چه کسی خیانت کرده اید؟بنده غیر از خودم به اقوام و دوستانم نیز لیست اصلاح طلبان را تبلیغ کردم.و تنها راه جبران آن استعفای شماست.امیدوارم منظورم را فهمیده باشید. (124549)
عليرضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۱۰
خانم راستگو ! اگر وامدار مردم هستيد بصورت مستقل كانديدا مي شديد ! اگر تصور كرده ايد با خوش خدمتي به جناح مقابل به جايي ميرسيد كمي تاريخ مطالعه كنيد.............. (124550)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۲۶
خانم راستگو، لطفا از این به بعد خود را به اصلاح طلبان نچسبانید بعد متوجه خواهید شد اصلا مردم به شما رای میدن که بعد اینجوری وارونه احساس کنید وامدارشان هستید یا نه؟ (124556)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۲۸
نمک اصلاح طلبان را خوردی بعد نمکدانشان را شکستی و این یعنی خیانت. (124557)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۳۸
خیلی روشنه! من به شما رای دادم. از نظر من شما به رای من خیانت کردی. (124565)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۰۲
این بود شعار زنده باد مخالف من!!! شما چپی ها خیلی دو رو هستید (124616)
علي
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۱۱
خانم راستگو دستت درد نكنه واقعا بهترين گزينه را انتخاب كرديد انشالله دكتر ازتون حمايت ميكنه.خداقوت (124623)
علي
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۱۱
خانم راستگو دستت درد نكنه واقعا بهترين گزينه را انتخاب كرديد انشالله دكتر ازتون حمايت ميكنه.خداقوت (124624)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۱۶
هرچه زودتر از عضویت شورا باید استعفا دهی در غیر این صورت مواجبی که بواسطه عضویت در این شورا دریافت می کنی حرام خواهد بود. (124627)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۴۹
همه ی این اتفاقات به دلیل نبود احزاب درست و حسابی است. امیدوارم در این دوره حداقل احزاب پدر مادر دار تری ظاهر شوند. (124647)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۵۶
ننگ بزرگی در تاریخ کارنامه سیاسی خود به جا گذاشتید خانم راستگو! (124650)