به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۱۵۸۲۴
در بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور

اعتراف‌ضرغامي به استفاده‌ابزاري از پخش‌تصاویرزنان‌بدحجاب

اعتراف‌ضرغامي به استفاده‌ابزاري از پخش‌تصاویرزنان‌بدحجاب
گروه سياسي: در حاليكه يكي از دغدغه‌هاي روزمره اصولگرايان، بحث حجاب زنان در جامعه است و بخش قابل توجهي از انرژي نيروي پليس كشور براي برخورد با موضوع بدحجابي اختصاص يافته است، رييس صدا و سيما رسما به استفاده ابزاري در پخش تصاویر زنان بدحجاب از صدا و سیما اعتراف كرد و گفت: من معتقدم در انتخابات، راهپیمایی‌ها و موضوعات سیاسی در کنار تصاویر زنان محجبه تصاویر کسانی که حجاب مناسبی نیز ندارند باید پخش کنیم چون با این کار نشان می‌دهیم که شاید این افراد ظاهری متفاوت با افراد مومن و معتقد داشته باشند ولی ما نشان می‌دهیم آنها کاملا به نظام معتقد هستند دشمنان حاضرند میلیون‌ها تومان هزینه کنند تا این تصاویر از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران پخش نشود.

سید عزت‌ الله ضرغامی، در بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری ماموریت ائمه جمعه را در مسائل دینی حکومتی و مردمی خلاصه کرده‌اند، اظهار کرد: البته وظیفه رسانه ملی هم مشابه وظایف ائمه جمعه است. وی اضافه کرد: مواضع حاکمیت صدا و سیما به این معنا نیست چون حکومت در اختیار ماست پس باید با تحکم و زور حکمرانی کرد؛ کسی که حاکم می‌شود باید به بضاعت و ظرفیت مردم توجه کند.

ضرغامی همچنین با اشاره به اینکه رهبری تاکید کرده‌اند که رسانه ملی در فعالیت خود دین،‌ اخلاق، امیدبخشی و آگاهی‌بخشی را مدنظر داشته باشد، تصریح کرد: وظیفه رسانه ملی تبلیغ دین و ارتباط باورپذیر با مردم است. ضرغامی در ادامه تصریح کرد: امروز وضعیت ارتباطی و رسانه‌ای جهان مثل گذشته نیست. در حال حاضر حدود 136 شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی برنامه اجرا می‌کنند. زبان فارسی محدود به ایران، افغانستان و تاجیکستان است، اما این مقدار سرمایه‌گذاری برای برنامه‌های فارسی زبان ماهواره نشان‌دهنده‌ی قدرت جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا استکبار جهانی از این جهت احساس خطر کرده و اجازه نمی‌دهد حتی یک شبکه جمهوری اسلامی ایرانی بر روی ماهواره ترک‌ست قرار بگیرد. اگر ما امروز در پارلمان انگلیس شاهد دودستگی هستیم، این امر طبق ادعای خود نمایندگان پارلمان انگلیس به دلیل تاثیر شبکه پرس‌ تی‌وی است.

رییس سازمان صدا و سیما همچنین گفت: در چنین فضایی ما مردم را پای برنامه‌های خود حفظ می‌کنیم. من معتقدم ما اگر برنامه‌های خوبی در رسانه‌هایمان داشته باشیم می‌توانیم حتی کسانی که ماهواره‌ها را نگاه می‌کنند را تحت تاثیر قرار دهیم. بعضی تصور می‌کردند که اگر شبکه‌های تخصصی و متنوع ایجاد شود، مردم دیگر شبکه‌های عمومی را نمی‌بینند و از جریان انقلاب عقب می‌افتند اما با تخصصی شدن و متخصص شدن شبکه‌های تلویزیونی، ارتباط مردم با رسانه ملی افزایش یافته و این تاثیر در زمینه انتخابات ریاست جمهوری مشهود بود.

ضرغامی در ادامه با بیان اینکه وظیفه رسانه ملی ارتباط صحیح با مردم با حفظ تمامی موازین سیاست‌ها و اولویت‌ها در زمینه اخلاق‌،‌ دین و امید است، خاطرنشان کرد: بعضی خیال می‌کنند فقط باید اخبار امیدوارکننده به مردم داده شود و بعضی معتقدند که باید واقعیات و مشکلات گفته شود تا مردم به رسانه اعتماد کنند که من معتقدم هر دوی این نگاه اگر مطلق باشد غلط است. رسانه ملی هم با انتقاد کردن و هم با مطرح کردن مطالبات مردم و هم با ایجاد امیدواری، می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند. رهبری معتقد هستند هم باید انتقادها و هم پیشنهادها مطرح شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۰۱
واقعاً چقدر هم شما این چیزا رو رعایت کردین کاری کردین که دیگه هیچکس اخبار ایران رو نگاه نمیکنه (124850)
mk
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۱:۲۷
خونه ی مادربزرگه رو کی یادش میاد؟
می دونید منظورم با کدوم شخصیتشه؟
چقدر هم شبیه به هم هستند (125606)
ایرانیان
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۳:۲۵
انتظامی عزت ا.. است
و ضرغامی عزت ا..
اما این کجا و این کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (125725)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۰۱
با سلام ، ثروت مملکت را دولت پاک دهم چنان به یغما برده از کسی اعتراضی بر نخاسته ولی چند تار موی دختری بیرون باشد اصول گرایان وای چکنم سر می دهند ، خدایا خود به ستان داد فقیران به امیران . با سپاس (124852)
داراب
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۰۳
حتما در مکتب آقایان هدف وسیله را توجیه می نماید . (124855)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۶:۰۲
آفرین دقیقاااا.. یعنی هر وسیله !! هدف توجیه می کند!!
آفرین آفرین ... (125873)
م.الف.عادل
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۱۴
هه...واقعا مسخره است (124864)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۱۴
خدا پدر آقای لاریجانی رو بیامرزه قدرشو ندونستیم (124867)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۱:۳۵
سلام
زمان آقای لاریجانی هم هدف وسیله را توجیه می کرد ،مگردرفیلم مربوط به کنفرانس برلین اون مردی که لخت شده بود را نشان نداد همه چیزاون اقا معلوم بود ومثلا سانسورکرده بودند،یادتون رفته!!!!!! (125612)
دكتر
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۲۴
كي از صدا و سيما ميري؟ برو تا يك اصلاح طلب بياد. (124879)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۲۵
خوبی!!
باش تا بیاد... (124961)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۲۹
به همین خیال باش (124967)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۳۶
مطمئن باشید باز یک اصولگرا رییس صدا و سیمای به ظاهر و به اصطلاح ملی خواهد بود. (124981)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۰:۳۴
به نظرم محسن رضایی باید بیاد سرو سامنانی به صدا وسیما بده ! البته اصولگراست اما نشون داده جامعیت نظر داره وشجاعه ! محسن رضایی در اندازه های سازمان و صدا وسیماست ! (125571)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۷:۱۲
کاش ریاست صداوسیما هم انتخابی بود (125158)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۴۱
فکر می کنید وقتی ماموران به حجاب و پوشش فردی در خیابان گیر می دهند او به نظام علاقه مند می شود یا موضع پیدا می کند؟! (124896)
اسطوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۵:۰۰
من موندم اونایی ک مثبن و منفی دادن ب چی + و - دادن؟
این سوال شما درست نیست
درستر این است ک بپرسین:
1 وقتی ماموران ب حجاب فردی گیر میدن او ب نظام علاقمند میشود؟

یا

2 وقتی ماموران ب حجاب فردی گیر میدن او نسبت ب نظام موضع پیدا میکند؟ (125823)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۵۵
اینها یکسری آذم هستند که برای حفظ خودشان هرکاری میکنند (124926)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۱۳
پس وسیله هدف را توجیه می کند ؟چرا رهبری در مورد این همه هزینه ای که از وی می کنند هیچ موضعی نمیگرد؟بالاخره اسلام ناب کدام است ؟ اینکه ضرغامی میگوید یا آنکه احمدی نژاد میگفت یا کیهان یا مصباح یا علم الهدی یا حاج منصور ارضی یا...؟ (124952)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۳۴
خوب به این می گویند هدف وسیله را توجیه می کند (124976)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۴۴
برو برو برو جان هر کی دوست داری برو
قسمت میدم برو تو این ده سال از در و دیوارای صداوسیما خسته نشدی؟سیرنشدی هنوز؟ بیا برو جان هرکی دوست داری برو. (124991)
بیننده
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۵۰
ضرغامی رسانه ملی رو به رسانه میلی تبدیل کرده است (124998)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۴:۲۸
تا جایی که من یادم می یاد ، این رسانه همیشه «میلی» بوده! (125788)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۵۸
«اگر ما امروز در پارلمان انگلیس شاهد دودستگی هستیم، این امر طبق ادعای خود نمایندگان پارلمان انگلیس به دلیل تاثیر شبکه پرس‌ تی‌وی است.»
من که واقعا کف کردم!!! نمی دونم چی بگم!!!! (125010)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۶:۳۹
نباید صدا وسیمارو دست کم گرفت پدر من فقط به اخبار صدا و سیما نگاه میکنه و موقعی که با من بحث میکنه هیچ منطقی رو قبول نمیکنه باید قبول کنیم که تا حدودی موفق بوده البته مخاطب صدا وسیما منو شما نیستیم همین چند نفر را بتوانند تحت تاثیر بگذارند برایشان کافیست برای رسانه میلی اصلا مهم نیست که منو شما چی فکر میکنیم (125120)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۸:۰۶
دقیقا مثل پدر من (125202)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۴:۳۲
فرداد جان!
آخه دیگه اینجا بحث پدر محترم شما نیست! بحث نماینده های پارلمان بریتانیاست!!
البته شاید آقای ضرغامی فکر میکنه تو بریتانیا هم تلویزیون خصوصی ، اینترنت بدون فیلتر و ماهواره و ... ممنوعه! (125793)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۶:۴۵
توجیح رسانه میلی برای این اقداماتش اینست که ما در جنگ نرم هستیم و مجبور به این کارها هستیم!فقط سوالی که پیش می اید اینست که در اسلام که شما خود را خود اسلام میدانید این اقدامات شما حتی در جنگ خلاف دین است این را چگونه توجیح میکنید ؟و سوال دیگر اینست که شما بیشتر از اینکه با خارجی ها در جنگ باشید با اکثریت مردم و اصلاحطلبان در جنگ هستید این یکی را چگونه توجیح میکنید ؟ (125128)
اسطوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۵:۰۲
هزارا لایک ب شما (125826)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۵۸
اگر اقای ضرغامی این چنین صحبتی در رابطه با مصاحبه زنان بد حجاب کرده ایشان مصالح را بر اعتقادات اسلامی ترجیح داده اند در صورتیکه در سخنان مقام معظم رهبری باید بر اعتقاد ثابت قدم بود نه مصالح. (125011)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۵:۳۱
تورو خدا برو از صدا سیما دیگه کسل کشنده شده واسه مردم کارات ! (125053)
123
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۷:۰۶
همش دارن مردم رو احمق فرض میکنن...
اگه مومن بودین جلوی این همه دزدی و اختلاس رو میگرفتین........ (125150)
مبین مخ فلج کن
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۷:۴۶
جلوی دزدی و گرانی شرکت های اینترنت رو بگیرید

وقتی سرعت دانلود شبانه رو بی نهایت میارن پایین
تا مجبور بشین روزانه بخریم و پول بدیم
وقتی کیفیت سومالی رو ندارن
ولی در حد کشورهای پرسرعت پول میگیرن
و ... (125184)
علی
United States
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۷:۵۲
اقا خیلی خوش خیال هستندواقیت چیز دیگری است (125188)
یاس
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۸:۴۰
واقعا متاسفم این همه بی اخلاقی این همه دروغ باز بعد رفتن م ا باز شما از کارهای جدیدش میگید کجاست و چه برنامه های داره تازه براش کمک هم جمع میکنید خدایی ملی نیست قبول کن دیگه (125237)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۸:۵۶
ما که جوونیمون رفت و تلف شد.شمام هرچی میخواین تو این دنیا بتازین و مردم واستون مهم نباشه. ولی اون دنیا رو میخواین چیکار کنین آقای ضرغامی. اونجا چه جوابی دارین بدین؟ اونجام میخواین بگین هر کاری کردین به خاطر اسلام بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ (125246)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۰:۰۷
چرا ما باید اخبار داخل ایران از شبکه های دیگه ببینیم؟؟؟برای کی سانسور میکنید؟؟؟کل دنیا خبر دار میشن اما مردم خودمون نباید بدونن تو کشور خودشون چه خبره؟؟ (125470)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۰:۳۲
ما اصلاح طلب ها هم مسئله حجاب برامون مهمه! (125477)
آباندخت
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۵:۰۵
مهمه ولی نه بصورت اجباری! (125829)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۲:۰۰
من که اصولا به تلوزیون ایران اعتماد ندارم و نگاه هم نمی کنم (125498)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۵:۲۳
حجاب دغدغه ما اصلاح طلبان هم هست...! (125506)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۹:۲۱
سلام
دست اندرکاران سایت بهار به خدا قیامتی هم هست/ ما همیشه زنده نمی مانیم/ از خدا بترسید اینقدر بی انصافی و ناجوانمردی نکنید و ننویسید/ به خدا قیامتی هم هست بترسید از عذاب اخرت (125532)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۶:۲۵
جمع کن بابا. متوهم تخیلی! (125885)
مينا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۱:۱۶
از خودتون سئوال كردين چرا صدا سيما ماجراي انتخاب شهردار و صحبت هاي خانم دروغگو را آنطور با آب و تاب پخش مي كند ولي تابحال در مورد ماجراي اختلاس بيمه و معاون احمدي نژاد و خيابان فاطمي حرفي نزده؟ چون منفعتش در اينه كه مردم را به مسائل پيش پا افتاده مشغول كنه تا افرادي مثل آقاي..... راحت تر بتونن دزدي كنن (125591)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۵:۴۲
من یک سوال از شما-کسانی که افرادی مثل نوری مهاجرانی گنجی کانت و لاک را سرلوحه خود دارند-می پرسم و انتظار دارم صادقانه جواب بدید.اسلام را تا چه حد قبول دارید؟ممنون (125857)
دكتر
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۷:۳۳
اسلام رو قبول داريم ولي نه به شيوه طالباني، دين اسلام آمده تا انسان بداند كه حق‌الناس را نوشجان نكند، انتخاب رنگ و نوع پوشش بسيار شخصي هست، . . . . (125965)
علیرضا
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۹:۰۵
نوری، گنجی، کانت،لاک! اسم اسحاق نیوتون و ادیسون رو هم میاوردی دیگه! . . . (126004)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۱۹:۳۳
بله، اگر برای حفظ منافع خودتون باشه فردا در همه کاواره هام باز میکنید. مردم بیچاره و بازیچه شده. (126030)
میلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۵۰
خداوندا هزاران بار چشم از عمو محمود بریدیم ودیگه اون سخنرانی های تکراری و بی معنی اش و اون چهره ..... را نمیبینیم،خداوندا هر چه سریعتر چشم از مدیریت سیمای بی سیما ومیلی ضرغامی هم بندازیم ودیگه اون رو هم نبینیم (205628)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۳:۲۵
اگر رییس جمهور عزیزتون حرفی برای گفتن داره نباید براش مهم باشه مجی کیه . متاسفم حقیقت رو رها کردید به حواشی چسبیدین . یکی بیاد بگه این آقا چه اقدام مهمی تو این چند ماه کرد؟ (206055)