به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۶۰۰۵۸
در اولين هفته لیگ قهرمانان اروپا؛

پيروزي بارسا با با هت تریک ليونل مسي

گروه ورزشي: انتظار فوتبال‌دوستان اروپا به پایان رسید و سوت آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به صدا درآمد و لیونل مسی یک بار دیگر برای بارسا درخشید و با ثبت یک هت تریک نقش اصلی را در برتری بلوگرانا برابر آیندهوون ایفا کرد.
پيروزي بارسا با با هت تریک ليونل مسي
شامگاه سه‌شنبه ۲۷ شهریور رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با انجام هشت دیدار آغاز شد، حساس‌ترین دوئل در پیکارها‌ی سه‌شنبه شب میان تیم‌های پرقدرت لیورپول از انگلیس و پاریس سن ژرمن از فرانسه برگزار شد که در حال حاضر پیشتاز لیگ‌های ملی هستند. این دیدار پرهیجان با پیروزی ۳ بر ۲ سرخ‌پوش‌های لیورپول خاتمه یافت. گل پیروزی لیورپول در این دیدار خانگی را روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی این تیم در واپسین لحاظات بازی به ثمر رساند.
نتایج دیدارهای سه‌شنبه شب ۲۷ شهریور (۱۸ سپتامبر) در یک نگاه
  • بروخه صفر – بوروسیا دورتموند یک
    شالکه یک – اف ث پورتو یک
    لیورپول ۳ – پاریس سن ژرمن ۲
    موناکو یک – اتلتیکو مادرید ۲
    ستاره سرخ بلگراد صفر – ناپولی صفر
    گلاتاسرای استانبول ۳ – لوکوموتیو مسکو صفر
    اینتر میلان ۲ – تاتنهام یک
    بارسلونا ۴ – ایندهوون صفر
شامگاه چهارشنبه ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) دیگر دیدارهای هفته اول مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا برگزار می‌شوند که در طی آن از جمله بایرن مونیخ مهمان بنفیکا لیسبون خواهد بود و هوفن‌هایم نیز در زمین دونتسک به میدان خواهد رفت.
 
خشم مسی؛ بازگشت به اروپا با هت تریک
لیونل مسی یک بار دیگر برای بارسا درخشید و با ثبت یک هت تریک نقش اصلی را در برتری بلوگرانا برابر آیندهوون ایفا کرد.
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در اولین بازی لیگ قهرمانان این فصل موفق شد 4-0 بر پی اس وی غلبه کند. تورنمنتی که بارسا قهرمانی در آن را هدف اصلی خود قرار داده است و مسی نیز در شروع فصل و پیش از بازی با بوکا در جام خوان گامپر، آن را به هواداران وعده داد. در این پیروزی مسی با هت تریک خود نقش اول را داشت. او در نیمه اول روی یک ضربه کاشته توانست گلزنی کند و در نیمه دوم دو گل دیگر یکی روی پاس راکیتیچ با پای چپ و دیگری را نیز در شرایطی که بارسا ده نفره بود با پای راست به ثمر رساند. این هت تریک شماره 48 مسی در دوران فوتبالش بود. 42 هت تریک با پیراهن بارسا و شش هت تریک با پیراهن تیم ملی آرژانتین. این همچنین هشتمین هت تریک مسی در لیگ قهرمانان نیز بود.  مسی دقیقه 31 موفق شد با نواختن یک ضربه ایستگاهی فوق العاده گل اول خود و بارسلونا را به ثمر رساند و تیمش را در این دیدار دشوار از حریف پیش اندازد. او با پای چپ توپ را به جایی فرستاد که کاری از دست گلر پی اس وی بر نمی آمد. نیمه دوم او بازهم می توانست روی ضربه کاشته گلزنی کند اما ضربه او با اختلاف اندکی به بیرون رفت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 دقیقه 77 نوبت به گل دوم مسی رسید. این بار راکیتیچ بود که با یک پاس استثنایی مسی را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم با یک بغل پای محکم توپ را به کنج دروازه فرستاد. کمی بعد بارسا ده نفره شد اما با یک یار کمتر نیز بارسا به لطف مسی توانست به چهارمین گل خود نیز دست یابد. دقیقه 88 روی پاس عمقی سوارز، مسی با گلر پی اس وی تک به تک شد و با یک ضربه پای راست توپ را به قعر دروازه هدایت کرد تا شب رویایی او و بارسا تکمیل شود.
 

 

 

 

 

 در انتهای بازی نیز مسی توپ بازی را به رسم دیگر هت تریک هایش به خانه برد.