به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۱۶۰۳۳۹
سرپرست استقلال:

شفر نه احضار شده است نه می شود

گروه ورزشی: سرپرست باشگاه استقلال گفت: وینفرد شفر سرمربی استقلال به نشست هیات مدیره باشگاه احضار نشده و احضار هم نخواهد شد.
شفر نه احضار شده است نه می شود
امیرحسین فتحی گفت: هنوز در هفته های ابتدایی لیگ برتر هستیم و زمان زیادی به پایان مسابقات باقی مانده است. وی در خصوص نارضایتی هواداران از نتایج استقلال خاطرنشان کرد: هواداران سرمایه و مالک اصلی تیم هستند و انتظاراتی که از تیم محبوبشان دارند کاملا به حق و طبیعی است. فتحی ادامه داد: هواداران عزیز استقلال را به آرامش توام با صبر و حوصله دعوت می کنم. مطمئن باشند روزهای بسیار خوبی در انتظار استقلال است.

** استقلال را با هفته اول لیگ برتر مقایسه کنید
سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به این که این تیم نسبت شروع لیگ برتر پیشرفت زیادی داشته است، گفت: عملکرد استقلال صعودی بوده است. تیمی که در هفته اول لیگ مقابل پیکان به میدان رفت با تیمی که در قطر روبروی السد قرار گرفت قابل قیاس نیست و این روند تا رسیدن به آمادگی کامل ادامه خواهد داشت. وی افزود: اینکه استقلال پیش از شروع لیگ برتر با مشکلات و موانع زیادی روبرو بود بر هیچ کس پوشیده نیست. تمام مجموعه استقلال با تلاش زیاد به دنبال این هستند استقلال را به جایگاهی که شایسته آن است برسانند.

** استقلال در دوحه عالی بود
فتحی با تمجید از عملکرد تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابرالسد قطر گفت: نمایش استقلال در دوحه عالی بود. اگر استقلال 10 نفره نمی شد می توانست شکست دور رفت را جبران و به مرحله بعد صعود کند. استقلال بیست و ششم شهریور در دوحه با تساوی 2 بر 2 مقابل السد قطر از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در قطر دبیر فدراسیون فوتبال این کشور به همراه مدیرعامل السد در کنار من نشسته بودند. شاید باور نکنید اما بعد از این که استقلال گل دوم را زد آن ها از فرط ناراحتی نمی توانستند بنشینند و خودشان را برای گل های بعدی استقلال آماده کرده بودند.

** مسی نیز افت می کند
فتحی گفت: افت در فوتبال وجود دارد؛ این اتفاق در تیم های بزرگ دنیا هم به چشم می خورد. بزرگ تر از لیونل مسی فوق ساره دنیای فوتبال که نداریم، یک روز یک تنه همه کار می کند و یک روز در تیم ملی آرژانتین بازیکن معمولی است.

** شفر نه احضار شده است نه می شود
او درباره اینکه گفته می شود وینفرد شفر بابت کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به نشست هیات مدیره استقلال احضار شده است، گفت: اصلا این طور نیست، شفر نه به نشست هیات مدیره استقلال احضار شده است و نه احضار خواهد شد. مگر چه اتفاقی افتاده است که بخواهیم او را احضار یا بازخواست کنیم؟ سرپرست باشگاه استقلال با انتقاد از افرادی که شایعه احضار شفر را مطرح می کنند گفت: این حاشیه ها و شایعات را افرادی مطرح می کنند که علاقه ای به روند صعودی استقلال ندارند. این ها همان گروهی هستند که این اخبار کذب را قبل از بازی با السد نیز مطرح می کردند.

** با قدرت از شفر حمایت می کنیم
فتحی ضمن حمایت دوباره از وینفرد شفر سرمربی استقلال گفت: شفر برای استقلال عملکرد خوبی داشته است. استقلال را قهرمان جام حذفی کرده است و در فصل گذشته لیگ برتر نتایج بسیار خوبی گرفت. شفر با قدرت به کارش ادامه می دهد و با هدایت او و تلاش بازیکنان و صد البته حمایت هواداران عزیز استقلال روزهای خوب انتظارمان را می کشد.

** دوست داریم پرسپولیس را با گل های زیاد ببریم
فتحی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در شهرآورد تهران به پیروزی می رسد؟ گفت: استقلال به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز کامل در این مسابقه است. امیدوارم این مهم در شهرآوردی که پیش روست به دست آید و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. دوست داریم پرسپولیس را با گل های زیاد ببریم.

** دلمان می خواست در آسیا با پرسپولیس بازی کنیم
سرپرست استقلال افزود: دوست داشتیم یک شهرآورد آسیایی را با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنیم اما متاسفانه بر خلاف شایستگی هایمان این اتفاق نیفتاد اما برای رقیب استقلال که نماینده ایران در مسابقات بین المللی محسوب می شود آرزوی موفقیت می کنیم.
فتحی گفت: درست است که پرسپولیس رقیب استقلال محسوب می شود اما وقتی پای افتخار ایران عزیز اسلامی مان به میان می آید دوست داریم این تیم از سد السد قطر بگذرد و قهرمان آسیا شود. فتحی اعلام کرد: روز اول آبان برای حمایت از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی می روم و از هواداران استقلال نیز می خواهم همان طور که هواداران پرسپولیس از استقلال در رقابت های آسیایی حمایت کردند پشتیبان این تیم باشند.

** انتقادات پیشکسوتان استقلال سازنده باشد
سرپرست استقلال در پایان گفت: انتقادات پیشکسوتان عزیز استقلال را به جان می خریم و این انتقادات را مبنای کارمان قرار می دهیم تا ادامه مسیر را به درستی طی کنیم، فقط از این دوستان درخواست می کنم انتقادات سازنده ای کنند تا تجربه کسب کنیم.
مرجع : ایرنا
برچسب ها: وینفرد شفر