به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۱۶۴۵۵۰

گمانه زنی؛ «حوالی پائیز» توقیف می‌شود

گمانه زنی؛ «حوالی پائیز» توقیف می‌شود
گروه فرهنگی- رسانه ها: روزنامه اصولگرای صبح نو در شماره امروز خود از احتمال توقیف سریال «حوالی‌ پاییز» که شبکه سه سیما پخش می‌شود خبر داده است.این روزنامه در ادامه آورده است: سریال «حوالی پاییز» به کارگردانی آقای حسین نمازی و تهیه‌کنندگی آقای سعید پروینی این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان حساس این سریال لحظات ملتهبی را برای مخاطبان رقم زده است.این سریال پیش از این «بازگشت» نام داشت. سریال «حوالی پاییز» ملودرامی عاشقانه در خصوص عشق یک جوان ایرانی به یک دختر عرب است. نویسندگی آن را حسین نمازی، براساس طرحی از آقای حمید نعمت‌الله و خانم معصومه بیات در 20‌قسمت برعهده داشته است. در این سریال از یک بازیگر زن عرب هم استفاده شده است.سریال حوالی پاییز ماجرای خانواده‌ای به تصویر کشیده شده است که دو فرزندشان در سال‌94 برای مراسم حج راهی عربستان شده‌اند، این سریال به خوبی استرس و نگرانی که در آن سال خانواده حجاج تجربه کردند، به تصویر کشید؛ ساعت‌هایی که در آن تلفن‌ها از دسترس خارج شده بود و خانواده‌ها خبری از حجاج خود نداشتند.

سریال «حوالی پاییز» از شبکه سه سیما که مربوط به فجایع رخ داده در حج‌۹۴ به‌ویژه شهدای مسجدالحرام و شهدای منا است.ورود سریال «حوالی پاییز» با این سوژه (فاجعه منا) جای تقدیر دارد و باید این مهم را به‌فال نیک گرفت. سریال حوالی پاییز با تمام نواقص و نقدهایی که می‌توان به آن وارد کرد تلاش کرده به موضوعی مهم که در حال فراموش شدن بوده بپردازد.
همین جسارت آن‌قدری ارزشمند است که بتوان به سازندگان این مجموعه نمره قبولی داد.هرچند که برخی از اخبار غیررسمی و شنیده‌ها از تحت فشار قرار گرفتن مسوولان سیما توسط برخی از نهادهای مربوط به حج بابت عدم پخش سایر قسمت‌های این مجموعه خبر می‌دهد.
برچسب ها: سریال