به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۱۶۵۷۸
وزير كشور تاكيد كرد:

وقتي بامردم صادق باشیم موفق مي‌شويم

گروه سياسي: وزیر کشور از تشکیل شورای اجتماعی در کشور خبر داد و تصریح کرد: این شورا طی هفته جاری تشکیل خواهد شد.
وقتي بامردم صادق باشیم موفق مي‌شويم
رحمانی فضلی، در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی اظهار کرد:این شورا قوانینی که مجلس در حوزه‌های مختلف اجتماعی از جمله عفاف و حجاب، تصویب می‌کند را اجرایی خواهد کرد. وی ادامه داد:طی قوانین این شورا، همه کارها به دست مردم انجام می‌شود و همه در اجرای قوانین کمک خواهند کرد، زیرا همه موارد قانون است و مبنای قانونی دارد. وی با ذکر این‌که با ناهنجاری‌ها مقابله خواهد شد، افزود:مردم باید وارد بحث مبارزه با قاچاق شوند و ما به‌عنوان دولت به مردم کمک خواهیم کرد، برای نظام ما و نیروهای نظامی و امنیتی ما، ضعف است که اکنون این کار را بکنیم، از این پس مبارزه با قاچاق را فقط در مرزها پیگیری می‌کنیم و در شهرها ای کار باید توسط مردم انجام شود و آنان باید این امر را وظیفه خود بدانند. وی ادامه داد: در این راستا هر مامور و نیرویی که قاچاقی را کشف کند در همان روز پاداشش را می گیرد و قاچاق کشف شده در همان روز خرج مبارزه با قاچاق خواهد شد.

وزیر کشورافزود: در شورای اجتماعی تمامی مسئولیت‌ها مشخص است و ابلاغ می‌شود و مسئولین موظف به ارایه گزارش به مردم خواهند بود. وی گفت:در حوزه فرهنگ هم کار به دست مردم خواهد بود، معنی ندارد فرهنگ را در اختیار یک نفر قرار بدهیم و او برای همه تصمیم بگیرد، دولت تنها ناظر و هدایتگر است. باید به مردم اعتماد کنیم و با آنان صادق باشیم هر جا صادقانه عمل کردیم موفق بودیم، مردم هزاران سال است که جایگاه، غرور و فرهنگ خود را در جهان حفظ کرده‌اند و آن را ارتقا داده‌اند. وی افزود:دولت‌های مختلف با دیدگاه‌های گوناگون بر مردم حاکم بودند، اما همواره مردم خود حاکم سبک زندگی خود بودند، عاشورا و تاسوعا، دین و نوروز خود را حفظ کردند که اگر دولتی می‌شدند ماندگار نبودند.

وزیر کشور در ادامه با ذکر این‌که در حوزه امنیتی، نظامی و سیاسی نمره قابل قبولی داریم، افزود: این امنیت اذعان خود دشمنان است. وی در ادامه اظهارکرد: ما باید با همه گروه‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا تعامل داشته باشیم، اما باید همه اهل تعامل، تعادل و فکر باشد، تاکنون رویکردهای مختلفی در دولت‌ها وجود داشته و اکنون هم تجربه جدیدی وجود دارد و آن هم بحث گفت‌وگوی اعتدال‌گرایانه است که این گفتمان باید به مردم و به همگان شناسانده شود. وزیر کشور همچنین گفت: احقاق حقوق شهروندی و تعیین خط و مشی آن در اولویت کاری وزارت کشور قرار دارد.

۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۴:۴۳
از عملکردتون تو صدا و سیما کاملا مشخصه !!!!
یک بام دو هوا (131823)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۵:۱۷
دولت راستگویان موفق باشد (131844)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۷:۵۵
احتمالا حق با وزیر است
اگر باور ندارید از سارق ها و زورگیر ها و تولید کننده های شیشه
بپرسید (131927)