به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۳ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۲۴۶۵۷

شکایات‌وزارت‌کشور از رسانه‌ها پس‌گرفته‌شد

گروه سياسي: رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور از دستور «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» برای باز پس‌گیری شکایات این وزارتخانه و استانداری‌ها از رسانه‌ها خبر داد.
روح الله جمعه ای در گفت و گو با ایرنا افزود: وزارت کشور به دنبال تعامل و همکاری سازنده با رسانه‌ها است و این دستور وزیر کشور نیز در همین راستا صادر شده است. وی همچنین اظهارداشت: این دستور رحمانی فضلی به معاونان، استانداران و مدیران کل این وزارتخانه ابلاغ شده است. پرویز اسماعیلی مشاور رسانه ای وزیر کشور نیز در این زمینه به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: این شکایات مربوط به دولت دهم بوده است و وزارت کشور در دولت تدبیر و امید هیچ گونه شکایتی از رسانه‌ها نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: این شکایات مربوط به حوزه ستادی وزارت کشور در معاونت سیاسی و انتخابات و همچنین تعدادی از استانداری‌ها بوده است که رحمانی فضلی دستور داد تا تمامی شکایت‌ها پس گرفته شود. مشاور رسانه ای وزیر کشور با بیان این که رویکرد این وزارتخانه تعامل با رسانه‌ها است، تصریح کرد: در ساختار جدید شورای اطلاع رسانی وزارت کشور نیز بر اهمیت و نقش رسانه‌ها و برگزاری نشست با نخبگان رسانه‌ها تاکید شده است.

ممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۳ ۲۱:۳۰
خدا رحمت کنه ماندلا رو بنای اینجور کارها رو گذاشت روحش شاد (187438)
۱۳۹۲/۰۹/۲۳ ۲۳:۰۹
آقای رحمانی فضلی واقعا نماینده یک اعتدالی اصولگرا هستن
دمت گرم رحمانی جان
مناسب هستی برای ریاست جمهوری بعدی (187503)