به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۱۷۴۸۸۰

آمار فروش فیلم‌ها در ایام نوروز

گروه فرهنگ و هنر: پنجمین روز از فروردین ماه با فروش بیش از ۶۳۴ میلیون تومانی "رحمان ۱۴۰۰" همراه شد و فیلم "چهار انگشت" نیز از مرز یک میلیارد تومان فروش گذر کرد.
آمار فروش فیلم‌ها در ایام نوروز
فروش فیلم‌ها در پنجمین روز از فروردین ماه شاهد ثبت فروش قابل توجه فیلم سینمایی "رحمان ۱۴۰۰" به کارگردانی منوچهر هادی بود، همچنین در کل میزان فروش و تعداد مخاطبان نسبت به روز یکشنبه چهارم فروردین با افزایش همراه بود و به ترتیب سینماهای سراسر کشور یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان فروش داشتند و ۹۹ هزار و ۷۰ نفر نیز به تماشای فیلم‌های روی پرده نشستند.

"رحمان ۱۴۰۰" در این روز توانست رکورد فروش ۶۳۴ میلیون و ۹۸۶ هزار تومانی را به نام خود ثبت کند تا با توجه به تغییرات نه چندان مشهود سایر فیلم‌ها، اختلاف خود را با رقبایش در اکران افزایش دهد و در کل تا به امروز سه میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان فروش داشته است.

"متری شیش و نیم" به کارگردانی سعید روستایی که نزدیک‌ترین تعقیب کننده "رحمان ۱۴۰۰" در اکران است اما روز دوشنبه پنجم فروردین تغییری چندانی در میزان فروش خود نداشت و در نهایت با ۴۷۸ میلیون و ۸۳۷ هزار تومان پرونده خود را بست. این فیلم هم تا به امروز سه میلیارد و ۶۴ میلیون تومان فروش داشته است.

"چهار انگشت" ساخته حامد محمدی ۱۸۷ میلیون تومان از گیشه را از آن خود کند تا این فیلم هم به باشگاه میلیاردی‌های سینمای ایران بپیوندد و فروش یک میلیارد و ۹۲ میلیون تومانی را به نام خود ثبت کند.

سایر فیلم‌های روی پرده نیز به ترتیب "زندانی‌ها" ساخته مسعود ده نمکی ۹۰ میلیون تومان، "پیشونی سفید ۳" به کارگردانی سیدجواد هاشمی ۴۹ میلیون تومان، "ژن خوک" ساخته سعید سهیلی ۳۷ میلیون تومان و "غلامرضا تختی" به کارگردانی بهرام توکلی ۳۶ میلیون تومان فروش داشتند.
مرجع : خبر آنلاین
برچسب ها: فروش فیلم