به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۱۹۰۳۱۸

کالدرون به دنبال قطع نوار شکست‌های پیاپی

گروه ورزشی: هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با ۳ دیدار در شهرهای تبریز، جم و تهران آغاز خواهد شد.
کالدرون به دنبال قطع نوار شکست‌های پیاپی
هفته هفتم‌ لیگ‌ برتر فوتبال ایران با ۳ دیدار از امروز(یک‌شنبه) آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار پرسپولیس از ساعت ۱۸ به مصاف پیکان خواهد رفت.

ماشین‌سازی - فولاد، ورزشگاه بنیان دیزل، ساعت ۱۶
در نخستین دیدار هفته هفتم، شاگردان جواد نکونام در تبریز مهمان ماشین‌سازی رده دهمی هستند. میزبان در ۳ بازی آخر خود بازنده بوده و شرایط خوبی را هم سپری نمی‌کند. البته ماشین‌سازان در این فصل توانسته‌اند ۶ امتیاز از ۹ امتیاز دیدارهای خانگی را کسب کنند. فولادی‌ها هم که ۷ امتیاز از ۹ امتیازهای دیدارهای خارج از خانه را کسب کردند، می‌توانند با پیروزی برابر ماشین‌سازی و نتیجه نگرفتن سایر تیم‌ها، تا رده چهارم جدول بالا بیایند.

پارس جنوبی جم - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه تختی جم، ساعت‌ ۱۸
داربی جنوبی‌های لیگ ایران در حالی با تقابل شاگردان کمالوند و اسکوچیچ برگزار می‌شود که شرایط دو تیم در جدول کاملا متفاوت است‌. صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و در ۵ دیدار اخیر خود تنها یک باخت داشته است و می‌تواند در صورت کسب ۳ امتیاز، خود را به ۳ مدعی اصلی قهرمانی نزدیک کند. در سوی دیگر، جمی‌ها در این فصل تاکنون در بازی‌های خود شکست نخورده‌اند و یک برد و دو تساوی حاصل تلاش پارس جنوبی قرار دارد. شاگردان کمالوند که تنها یک بار توانسته‌اند صنعت نفت آبادان را شکشت دهند، در حالی برای بهبود این رکورد تلاش خواهند کرد که پیروزی آن‌ها، می‌تواند به منزله صعود ۶ رتبه‌ای آن‌ها در جدول باشد.

پرسپولیس - پیکان، ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۸
قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ برتر در حالی در خانه میزبان شاگردان فرکی است که از حمایت هواداران خود محروم است؛ البته به نظر نمی‌رسد شاگردان کالدرون کار سختی برابر پیکان رده سیزدهمی داشته باشند. قرمزها در ۵ دیدار اخیر خود، تنها ۲ پیروزی داشته‌اند و متحمل ۳ شکست شده‌اند‌. اصلی‌ترین غایبان پرسپولیس، بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده هستند و باید دید با وجود غیبت آن‌ها پرسپولیس می‌تواند نوار شکست‌های خود را قطع کند یا خیر. پرسپولیس با ۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و باید دید خط حمله ضعیف این فصل پرسپولیس می‌تواند فاصله زیاد شده با سایر مدعیان را افزایش دهد.در سوی دیگر میدان، پیکان وضعیت جالبی ندارد و تنها یک برد را در ۵ بازی اخیر خود تجربه کرده است. آن‌ها در ۳ بازی آخر خود در ورزشگاه آزادی همیشه شکست خورده‌اند و در ۵ دیدار اخیر خود برابر سرخ‌ها، تنها ۱ بار پیروز شده‌اند و ۴ بار هم شکست خوردند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: گابریل کالدرون