به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۱۹۰۶۳۹

قرارداد ۲ میلیاردی، منصوریان را نجات داد

گروه ورزشی: شروع فصل نوزدهم برای ذوب‌آهن مثل گذشته بود. آنها باز هم فصل را خوب شروع نکردند و تا الان نتوانسته‌اند هیچ بردی به دست بیاورند.
قرارداد ۲ میلیاردی، منصوریان را نجات داد
اگرچه در چند فصل اخیر این مسأله تکرار شده بود اما ذوبی‌ها در جام حذفی همیشه جزو بهترین‌ها بودند و می‌توانستند مدعی باشند که این بار این مسأله متفاوت شد. ذوب‌آهن در جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی مس کرمان، آن هم در فولاد شهر شکست سنگینی خورد و حذف شد.همین شکست کافی بود تا خبرهایی در مورد اخراج علیرضا منصوریان به گوش برسد که کاملاً طبیعی بود. به خاطر اینکه ذوب‌آهن نه در لیگ و نه در جام حذفی نتوانست کاری از پیش ببرد و ناکام بود. بعد از این شکست 4 بر 2 ذوب‌آهن مقابل مس کرمان، مسئولان باشگاه اصفهانی با منصوریان جلسه گذاشتند و به او اولتیماتوم دادند تا در بازی هفته هفتم مقابل شهر خودرو فکری به حال تیم کند اما این مسأله هم کارساز نشد و یک شکست دیگر به شکست‌های ذوب‌آهن در لیگ نوزدهم اضافه شد.شکستی که باعث شد ذوب‌آهن بعد از هفته هفتم تنها با 4 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گیرد.با این شکست، تصور می‌شد مسئولان باشگاه ذوب‌آهن دست به کار شوند و منصوریان را اخراج کنند. آنها برای جانشینی منصوریان هم صحبت‌های لازم را با گزینه‌ها انجام دادند اما یک مانع بزرگ پیش روی مسئولان باشگاه ذوب‌آهن قرار دارد که به این راحتی قابل برداشتن نیست.

گفته می‌شود قرارداد علیرضا منصوریان با باشگاه ذوب‌آهن، 2 میلیارد تومان است که این مسأله و البته قرارداد محمد خرمگاه دستیار اول او که 700 میلیون تومان است، مانع اخراج‌شان شده. باشگاه ذوب‌آهن که یکی از خوش‌حساب‌ترین باشگاه‌های ایرانی است، به خوبی می‌داند اگر منصوریان را اخراج کند باید این مبلغ را به سرمربی و البته دستیارش بپردازد و برای انتخاب سرمربی جدید هم هزینه کند.همین مسأله در شرایطی که اوضاع مالی هیچ باشگاهی خوب نیست، مانع اخراج منصوریان شده. بحث اولتیماتوم هم دلیل جالبی دارد. مسئولان باشگاه ذوب‌آهن فکر می‌کردند اگر به علیرضا منصوریان برای بازی با شهر خودرو و اینکه این بازی آخرین مهلتش است، اولتیماتوم بدهند، منصوریان بعد از باخت، استعفا می‌دهد و می‌رود اما این سرمربی چنین کاری نکرد.علیرضا منصوریان فکر می‌کند در آینده شرایط ذوب‌آهن بهتر می‌شود و به همین خاطر استعفا نداده تا حالا مسئولان باشگاه ذوب‌آهن برای تغییر و تحول در کادرفنی تیم، سردرگم بمانند. آنها حالا نمی‌دانند باید چه کار کنند.

در یک طرف اخراج منصوریان هزینه زیادی روی دست باشگاه خواهد گذاشت و از طرف دیگر فکر می‌کنند با ماندن منصوریان شاید روند ناکامی ادامه داشته باشد و مشکلات دیگری برای تیم به وجود بیاورد.با همه این تفکرات، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفتند یک هفته دیگر به منصوریان مهلت بدهند تا شاید تیم به روزهای خوب برگردد. حالا بازی ذوب‌آهن مقابل پیکان کاملاً متفاوت با بازی‌های قبلی است. اگر ذوب‌آهن در این بازی به پیروزی برسد، باز هم به منصوریان برای حضور در ذوب‌آهن فرصت داده می‌شود اما اگر اینطور نشد، ممکن است باشگاه اصفهانی قید قرارداد بالای این سرمربی و دستیارش را بزند و در کادر فنی تغییر و تحول ایجاد کند.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: علی منصوریان