به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۹۰۶۶۴

واکنش مرعشی به ادعای حضور روح‌الله زم

گروه سیاسی: حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به ادعای ریاست روح الله زم در کمیته جنگ روانی ستاد انتخاباتی مرحوم هاشمی در سال ۸۴ گفت: آن سال آقای محمد هاشمی مسئول ستاد انتخابات آقای هاشمی بود اما خود من هیچ وقت آقای زم را در ستاد ندیدم.
واکنش مرعشی به ادعای حضور روح‌الله زم
بعد از دستگیری روح الله زم مدیر سایت و کانال آمدنیوز، فیلمی از او در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در این فیلم می گوید: سال ۸۴ رشته روابط عمومی می خواندم و در قالب پروژه ای روی موضوع "شایعه و زمینه‌های به وجودآمدن آن" کار می کردم. پروژه را به مهدی هاشمی دادم گفتم "این را بخوان شاید در کارهای ستاد بتوانی ازش استفاده کنی و به دردت بخورد". او پروژه را خواند و گفت «چقدر خوب است، این پروژه را کجا دادی؟»، گفتم «دادم دانشگاه»، او گفت «بیا پروژه را اینجا اجرا کن». گفتم «کجا؟»، گفت «ستاد بابام». ما رفتیم نشستیم آنجا، یک کارهایی کردیم که حالا نگویم چه کار کردیم. من سال ۸۴ رئیس ستاد جنگ روانی ستاد آقای هاشمی بودم. بدترین کارها را علیه احمدی نژاد کردیم.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی و عضو ستاد انتخاباتی مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی در سال ۸۴ درباره صحت این ادعای روح الله زم، گفت: مسئول ستاد آن سال آقای محمد هاشمی بود اما خود من هیچ وقت آقای زم را در ستاد ندیدم. محمد هاشمی رئیس ستاد انتخابات مرحوم هاشمی رفسنجانی در سال ۸۴ نیز به ادعای روح الله زم واکنش نشان داد و گفت: چنین موردی در ستاد و دفتر آقای هاشمی هیچ وقت نبود که {روح الله زم} بخواهد علیه کسی شایعه سازی کند.او افزود: از زمانی که من در ستاد بودم اصلا یادم نمی آید که آقای روح الله زم را آنجا دیده باشم. البته پدرش گاهی می آمد اما پسر خیر. هیچ وقت نیامد. هاشمی با رد ادعای شایعه سازی علیه احمدی نژاد در ستاد انتخابات مرحوم هاشمی اظهار کرد: در ستاد و دفتر اصلا این حرف ها نبود و کذب محض است.
مرجع : نامه نیوز
برچسب ها: حسین مرعشی