به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۳
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۱۹۵۳۱

محکومیت پگاه​آهنگراني، تیتر یک یاهو شد

گروه فرهنگ وهنر: خبر بازداشت پگاه آهنگرانی که چند روز پیش از سوی برخی از رسانه های داخلی منتشر شد، به صفحه اول ياهو راه يافت.
محکومیت پگاه​آهنگراني، تیتر یک یاهو شد
سایت یاهو در صفحه نخست خود با استناد به خبری از خبرگزاری ایسنا که در مصاحبه با منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی است، چنین آورده است: این بازیگر ایرانی در دادگاه بدوی ابتدایی به 18 ماه زندان محکوم شده است، اما در مورد این که رای نهایی دادگاه چه بوده است، هیچ حرفی نزده است. در این سایت آمده است که سخنگوی قوه قضاییه محسن اژه ای نیز درباره بازداشت این بازیگر ایرانی اعلام کرده است که پگاه آهنگرانی دستگیر نشده و آزاد است. اما حکمت مادر پگاه آهنگرانی گفته است که دختر او مدت سه سال است که ممنوع الخروج است.

گفتني است خبر بازداشت پگاه آهنگرانی که چند روز پیش از سوی برخی از رسانه های داخلی منتشر شد با گفت‌وگوی منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی با خبرگزاری ها، این بازداشت تکذیب شد.
مرجع : تابناک

باباگردعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۱۹:۲۱
خانم آهنگرانی ما در کنارت هستیم و خواهیم بود .......درود خدا بر تو باد خواهرم... (159371)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۳:۳۷
اصلن میدونی چکار کرده که می خواهی کنار این "خواهر" باشی؟ من موافق محکومیتش نیستم، چون نمی دونم واقعن چیکار کرده. اما یه عده ای فقط دنبال سوژه می گردن که لج کنن و یا شاید هم خودشونو روشنفکر نشون بدن. (159668)
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۱۹:۲۷
من فکر میکنم قوه. . . . تصمیم گرفته هر طوری شده شعارهای دولت رو به شکست بکشونه، فقط به خبرهای این چند روز نگاه کنید میبینید چقدر فعالیت های اینطوری زیاد شده (159374)
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۱۹:۳۸
چرا نمیگین جرمش چیه؟ (159383)
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۲۳:۲۸
واسه خبرگزاری فکر کنم آلمان گزارش می کرده. اگر اشتباه نکنم. تا خودشونو رو پرده سینما میبینن فکر می کنن دیگه ابن سینا..ادیسون یا مادام کوری شدند. از تیپ و طایفه هر چی چنگولک باز اینچنینی بدم میاد. این دختره اگر مادرش کارگردان نبود کجا میتونست وارد سینما بشه؟ نه هنر بازیگری نداره و نه هیچ. فقط پارتی ادعای پوچ و واهی. (159506)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۲۰:۵۷
قابل توجه اقای اژه ای ! (159413)
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۲۱:۰۳
اصلن از بازیگرانی که با پارتی پدر و مادر بازیگر میشن خوشم نمیاد. بچه هی شریفی نیا..ستاره پسیانی..دختر اکبر عبدی. و این آهنگرانی. هیچ کدومشون هنر بازیگری ندارن. (159418)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۲۳:۳۲
اون وقت چون شما خوشتون نمياد هر بلاي که ميخوان سرشون بيارن عيبي نداره؟ درضمن به جز شزيفي نيا بقيه هنرپيشه هاي خوبين (159510)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۳:۴۱
خیلی ای کیوت بالاست. اینهمه استعدادت حروم نشه که مملکت بی نصیب بمونه!!! کجای حرف من تایید محکومیت این دختره پارتی دار هست؟ یا گفتم که بلا سرش بیارن؟؟ در لباس اصلاحات تفکرات پایداری داری نهایت هوش!! (159670)
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۲۱:۴۷
از فردا یاهو رو هم فیلتر میکنن (159454)
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۲۳:۰۸
جرمش چیه؟ (159499)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۲:۰۷
جرمش چیه؟بعدشم فک نکنم ادم مهمی باشه فقط رابطه و باند بازی بازیگرش کرده (159623)