به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۹۵۸۶۰

افزایش دو میلیونی قیمت برخی خودروها

گروه اقتصادی: آخرین روز کاری هفته بازار خودروهای داخلی تب افزایشی داشت و قیمت بیشتر خودروهای داخلی از ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان نسبت به قیمت های روز گذشته افزایش پیدا کردند.
افزایش دو میلیونی قیمت برخی خودروها
بازار خودرو امروز حرکت خود به سوی سربالایی قیمت ها در بعضی از خودرو ها سریع تر کرد و امروز شاهد افزایش قیمت اکثر خودرو های داخلی در بازار آخر هفته بودیم.قیمت خودروهای گروه پژو امروز شیب نسبتا ملایم افزایشی را در بیشتر مدل های خود تجربه کردند، به طوری که خودرو پژو ۴۰۵ جی ال ایکس دوگانه سوز با ۱ میلیون تومان افزایش به ۱۰۳ میلیون تومان رسید،پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز با افزایشی ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۹۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله شده است. ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با کماکان بدون تغییر در همان قیمت ۱۱۸ میلیون تومان روز گذشته قرار دارد، قیمت پژو پارس نیز ۱ میلیون تومان افزایش یافته است و به ۱۰۵ میلیون تومان رسید و قیمت پژو ۴۰۵ نیز با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به ۹۵میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.پژو ۲۰۷ دنده ای نیز بدون ثبت تغییری نسبت به روز گذشته بر مدار ۱۳۸ میلیون تومانی خود می چرخد، اما پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایشی ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

این افزایش قیمت تنها شامل حال خودرو های گروه پژو نبود و رانا نیز امروز با افزایشی ۶۰۰ هزارتومانی به قیمت ۹۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی رسید.خودرو های دنا اما تقریبا در تمامی مدل ها با افزایش چشم گیر قیمت ها روبه رو شدند و دنا معمولی تیپ ۱ با افزایشی ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. اما در این میان یکی از بیشترین جهش های قیمتی در بازار امروز مربوط به دنا پلاس توربو تیپ ۱ است که روز گذشته به قیمت ۱۷۹ میلیون تومان معامله شده بود و امروز با افزایشی ۲ میلیون تومانی به ۱۸۱ میلیون تومان رسید. دنا پلاس توربو تیپ ۲ نیز با افزایش ۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومانی به ۱۹۰ میلیون تومان رسید. دنا پلاس تیپ ۱ نیز با افزایشی ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی رسید، اما دنا پلاس تیپ ۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت به ۱۶۸ میلیون تومان رسید.

گروه خودروهای سمند اما امروز از معدود خودروهایی بودند که شاهد افزایش قیمت محسوس و بزرگی نبودند و قیمت برخی مدل های آن بدون هیچ گونه نوسانی همچون روز گذشته معامله شد. سمند ال ایکس بدون تغییر همان ۸۷ میلیون تومان باقی ماند و سمند ای اف ۷ نیز بدون افزایش قیمت نسبت به روز پیش کماکان ۱۰۰ میلیون تومان است. تنها سمند ای اف سون دوگانه سوز با افزایشی ۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۲۹ میلیون تومان رسید.خودرو ساینا دنده ای نیز با افزایش ۱ میلیون تومانی قیمت به ۷۰ میلیون تومان رسید و ساینا اتوماتیک نیز با افزایشی ۹۰۰ هزار تومانی به ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.قیمت سایر خودرو های موجود در بازار نیز غالبا با افزایش های از این دست و در محدوده افزایشی زیر ۱ میلیون تومان قرار دارند و در بعضی از دیگر خودرو های داخلی نیز افزایش خاصی مشاهده نشد.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: بازار خودرو