به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۲۱۶۷۱۲

آخرین جزئیات از زمان اعلام نتایج کنکور

گروه جامعه: عاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تاریخ آزمون سراسری معین شده و جابجا نمی‌شود، همچنین سازمان سنجش در مهر نتایج کنکور را اعلام خواهد کرد.
آخرین جزئیات از زمان اعلام نتایج کنکور
علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره بازگشایی دانشگاه‌ها پیش از مهر ماه گفت: با توجه به اینکه تاریخ کنکور سراسری معین شده و قرار نیست جابه جا شود، سازمان سنجش در مهر ماه نتایج کنکور را اعلام خواهد کرد؛ لذا ترم تحصیلی جدید نیز همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم در مهر و یا نیمه اول شهریور ماه آغاز می شود.خاکی صدیق در ادامه بیان کرد: این تصمیم برای دانشجویان فعلی دانشگاه‌ها است و  زمان دقیق ورود دانشجویان جدیدالورود به زودی به اعلام می‌شود که طبق برنامه در مهر ماه ثبت نام می شوند.
معاون آموزشی وزیر علوم در ادامه افزود: سازمان سنجش قول داده است که نتایج را در زمان مقرر اعلام کند، امیدواریم شرایطی به وجود نیاید که این تصمیم تغییر کند. 

شرایط انتقال ترم جاری دانشجویان به ترم آینده
خاکی صدیق در ادامه درباره شرایط انتقال ترم دانشجویان به ترم آینده، تاکید کرد: دانشجویانی که می‌خواهند ترم جاری خود را به آینده انتقال دهند باید مرخصی بگیرند، البته تمهیداتی را در نظر خواهیم گرفت تا برای دانشجویان به خصوص افراد جدیدالورود مشکلی به وجود نیاید.او مطرح کرد: کنکورهای سراسری در زمان مقرر برگزار می شوند.  البته اگر شرایط خاصی پیش آید این برنامه ریزی‌ها تغییر کرده و در شهریور ماه تصمیم جدید گرفته خواهد شد.

برنامه وزارت علوم برای آموزش مجازی در ترم‌‎های آینده
معاون آموزشی وزیر علوم در ادامه درباره برنامه وزارت علوم برای آموزش مجازی در ترم‌های آینده، گفت: آموزش مجازی یک فرصت استثنایی برای آموزش عالی کشور ایجاد کرده و زیر ساخت‌های خوبی در سه ماه گذشته در دانشگاه‌ها ایجاد شده است. آموزش مجازی دانشگاه‌ها در غالب برنامه‌های تمام الکترونیکی و ترکیبی استمرار پیدا خواهد کرد.