به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۱۷۳۹
پژمان جمشیدی:

در تیم پیشکسوتان‌نباشم به‌ورزشگاه‌می‌روم

گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان هنوز از من دعوتی به عمل نیامده است.
در تیم پیشکسوتان‌نباشم به‌ورزشگاه‌می‌روم
پژمان جمشیدی در خصوص حضورش در بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا گفت: هنوز اسامی پیشکسوتان حاضر در این بازی انتخاب و اعلام نشده و قرار است علی پروین نفرات حاضر را مشخص کند. اگر در این بازی نام من بود که خوشحال می‌شوم و در آن شرکت می‌کنم و اگر هم نامی از من نبود خیلی موضوع مهمی نیست و به استادیوم می‌روم تا تیم را تشویق کنم.

وی ادامه داد: پرسپولیس صدها پیشکسوت دارد که برای این بازی بیشتر از 18 نفر نمی‌توانند حضور داشته باشند و بقیه عزیزان باید بزرگ فکر کنند. پرسپولیس و نام آن بسیار بزرگتر از این است که فکر کنیم اگر در این بازی نباشیم اتفاق بدی رخ داده است. باید تفکر بزرگی داشته باشیم و حالا که باشگاه این بستر را فراهم کرده تا این بازی بزرگ و به یاد ماندنی برگزار شود باید با نگاه حرفه‌ای به آن نگاه کرد. هر کسی که در این بازی حضور داشت باید بازی و هر کس هم که نبود باید تیم را تشویق کند.

وی تصریح کرد: پیشکسوتان پرسپولیس همگی عزیز و محبوب هستند و اگر در این بازی از آنها دعوت نشود به اعتبار آنها خدشه‌ای وارد نمی‌شود. خودم من هم خیلی در جریان برگزاری این بازی نیستم و اگر از من دعوت شود در این بازی حاضر می‌شوم چرا که یک بازی خاطره‌انگیز است و می‌تواند خاطره‌های خوبی به یادگار بگذارد.

بازیگر سریال پژمان درباره اینکه اگر در این سریال بازی نمی‌کرد آیا باز هم از او برای این بازی دعوت می‌شد یا نه هم افزود: هنوز هم که مشخص نیست من در این بازی باشم یا نباشم. من پیش از سریال پژمان هم با باشگاه پرسپولیس در ارتباط بودم و حتی آقای رویانیان برای جام ستاره‌ها به دیدن بازی‌های ما می‌آمد البته ارتباطم با باشگاه مختصر بود اما برای حضور در جام مرحوم یونس شکوری از من دعوت به عمل آمده بود. خوشبختانه من جایگاه کوچکی در تاریخ باشگاه پرسپولیس دارم اما قبول دارم که حضور در سریال پژمان در این موضوع تأثیر زیادی داشت. جمشیدی در پایان گفت: این روزها مشغول بازی در هیچ فیلمی نیستم و تنها در یک فیلم کوتاه که به افتخار صعود ایران به جام جهانی تهیه شده بود نقش کوچکی را بازی کردم.
مرجع : فارس