به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۲۲۳۵۷
کولاک دوباره آیت اله ....، از وا اسفا تا واحسرتا

8‌سال بلدوزر را ندیدید؛ بايد‌هم كليد را داس ببينيد!

گروه سياسي: آیت اله احمد جنتی از امامان جمعه موقت تهران: در حال حاضر با داس‌ها در وزارتخانه‌ها بچه‌های انقلابی را درو می‌کنند. الان این را همه می‌دانند. من از رئیس‌جمهور سوال دارم که آیا می‌داند که این اتفاقات در حال رخ دادن است یا خیر؟ اگر می‌داند که "وا اسفا " و اگر نمی‌داند که "واحسرتا ".
8‌سال بلدوزر را ندیدید؛ بايد‌هم كليد را داس ببينيد!
حسن فاتحي

این فرمایشات آیت‌اله جنتی درحالی است که درزمان هشت سال قبل، فرزندان انقلابی بسیاری به بهانه ها و برچسبهای مختلفی نه تنها کنار گذاشته شدند، بلکه در نهایت تحت فشارهای ایجادشده عملا" خانه نشین شدند که نتیجه این ریزش‌های ماجراجویانه و فرصت طلبانه در نهایت خود را به شکل سوء مدیریتهای فاحش در عرصه داخلی و بین المللی نشان داد.

سوال مهم این است که زمانیکه فرزندان انقلاب و اسلام که حتی برخی ازآنها سابقه انقلابی و جهادی به مراتب بیشتری از آیت اله جنتی داشتند مورد هتاکیها قرار گرفتند و به افراد خانواده آنها علنا" در دانشگاهها توهین مي‌شد،حتی به صورت مختصر وگذرا از طرف آیت اله جنتی مورد توجه قرار نگرفتند؟

آنهمه اساتیدی که خانه نشین شدند، آنهمه دانشجویانی که تحت مدیریت جناح محورانه ازبرچسب ستاره بهره مند شدند تا سالها به نظام و اسلام ذهنیت درستی نداشته باشند،آیا اینها از فرزندان و شهروندان جامعه اسلامی نبودند؟

آنهمه تریبون‌های سخنرانی خطباء واهل فضل به هم ریخته شد، در حرم امام خمینی (ره) وحرم حضرت معصومه (س) به شخصیتها وفرزندان اسلام وانقلاب توهین شد ومورد هتاکی قرار گرفتند، حتی یک بار آیت اله جنتی از وا اسفا و واحسرتا کلامی به میان نیاوردند ولی حالا که رای مردم برروند اصلاح سوء مدیریتها پافشاری مي‌نماید و شخصیتی روحانی و فقیه ومورد حمایت رهبر معظم انقلاب رئیس مردم شده است، دوباره کولاک آیت اله جنتی شروع شده است! و....

چرا زمانهای که کمر مردم دراثر فشارهای اقتصادی وسیاسی و عقیدتی ایجادشده در اثر سو مدیریت احمدی‌نژادیان خم شده بود، آیت اله جنتی سکوت کرده بودند؟
چرا زمانهای که شخصیتهای در لباس مقدس روحانیت از هاشمی وخاتمی و روحانی در راس قدرت اجرائی قرار مي‌گیرند، آیت اله جنتی نقش اپوزیسيون دولتهای مردمی را بازی مي‌نمایند؟

آیا در زمان مدیریت احمدی‌نژاد و جلیلی بیشترین سوء مدیریتها شکل نگرفت؟ چرا آیت اله جنتی بااصرارهای منحصر به فرد خودشان چهره‌های را اکتشاف ومعرفی مي‌نمایند که به جز ایجاد هزینه برای نظام اسلامی و مردم عملا" کاری ازدستشان نمی آید؟

حضرت آیت اله جنتی چرا شما بزرگوار، بلدوز ویرانگر احمدی نژاد را ندیدید وحالا چه شده است که داس روحانی را سریع رصد مي‌فرمایید؟ هنوز همان خطبه شما ازذهن مردم پاک نشده است که درمقام داوری بیطرف دستور دادید تا رقبای احمدی نژاد را محصور نمایند وحالا علیرغم مطالبه طیف وسیعی ازمردم درجهت برطرف نمودن آثار ظلم از فرزندان انقلاب ،دوباره کولاک به راه مي‌اندازید وازداس روحانی انتقاد مي‌نمایید!

چگونه داس شما چهره های حداقل دوست داشتنی برای طیف از مردم را درو مي‌نماید و وا اسفا نمی‌شود ولی حالا که در راستای مطاله مردم ازرئیس جمهوری که به وی رای داده‌اند، فرزندان انقلاب را شایسته اعدام القاء مي‌نمایید؟

حضرت آیت اله... همچنانکه حصر نتیجه معکوس گذاشت و مردم درشکل کلان مسیر خود را بی اعتنا به یکسونگریها انتخاب کردند، درصورت تداوم اين رفتارهاي افراطي عليه فرزندان انقلاب باور بفرمایید همان جریانی که با هزینه از ولایت به مدیریتها رسیدند و در اواخر ازخود ولایت هم شاکی بودند، همان جریان تر و خشک را با هم خواهند سوزاند و دیگر فرصتی هم به خودشما نخواهند داد که از وااسفا و واحسرتا سخن بگویید.

تریبون مقدس نمازجمعه تهران متعلق به یک شهر نیست و بخاطر جایگاه خود متعلق به ملت ایران است، فلذا خواهشمند است دغدغه‌های مردم رابیان فرمایید ودغدغه مردم هم، امانتی است که به روحانی سپرده اند وبه صراحت و شفافیت قول‌های که روحانی به مردم داده اند را رصد مي‌نمایند، یکی از مطالبات جدی مردم از دولت تدبیر و امید برچیدن رویکرد امنیتی و آزادی فرزندان انقلاب است، هر چند این فرزندان انقلاب که بر گردن مردم حق دارند از نظر شما بزرگوار با برچسب دیگری خطاب شوند.