به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۲۴۳۱۱
رییس هیات تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی:

باز هم دروغ گفت؛ نه نامه‌ای آمد و نه نامی!

گروه سياسي: رییس هیات تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی تمامی ادعاهای مطرح شده در نامه مرتضوی به رییس کمیسیون اصل نود در مورد گزارش این هیات را دروغ و کذب محض خواند و گفت که مرتضوی از ترس شکایت نمایندگان اسامی نمایندگان دریافت‌کننده کارت هدیه را اعلام نمی‌کند.
به گزارش ایلنا، علی‌رضا محجوب در واکنش به انتشار نامه‌ای از سوی مرتضوی به رییس کمیسیون اصل نود به دریافت کارت هدیه و بن و استفاده از پرسنل خانه کارگر برای انجام این تفحص گفت: این‌ها همه دروغ است، اگر ایشان سند و مدرکی و هرچیزی که نشان می‌دهد که ما کارت هدیه یا بنی دریافت کرده‌ایم دارد ارایه کند. ما که آقای مرتضوی را حتی در طول دوره مدیریتشان ملاقات نکردیم، چطور می‌شود که کارت هدیه دریافت کرده باشیم. هیچ سندی مبنی بر اینکه نمایندگان در مجلس نهم کارت هدیه‌ای از ایشان دریافت کرده‌اند، وجود ندارد.

محجوب در واکنش به ادعای مرتضوی مبنی بر اینکه در دوره هشتم مجلس او جزو دریافت‌کنندگان وجوهی بوده است، گفت: این ادعا در حالی مطرح می‌شود که آقای مرتضوی در دوره مجلس هشتم رییس سازمان تامین اجتماعی نبودند و آقایان حافظی و ربیعی ریاست سازمان را به عهده داشتند.

وی افزود: آقای حافظی در مصاحبه‌ای جواب آقای مرتضوی را داده‌اند مبنی بر اینکه بنده کارت هدیه‌ای دریافت نکرده‌ام. حال سوال این است که اسناد مربوط به دوران مدیریت فرد دیگر در منزل ایشان چه کار می‌کند، همچنین چه کسی می‌تواند صحت این مدارک را تایید کند، ایشان اگر رسیدی از بنده در مورد دریافت کارت هدیه و یا وجهی دارند را منتشر کنند.

رییس خانه کارگر همچنین در واکنش به این ادعای محجوب مبنی براینکه تحقیق و تفحص در مورد پرسنل خانه کارگر انجام شده است، گفت: اسامی تمامی کسانی که در این هیات بوده‌اند، موجود است، مگر ایشان در زمان تفحص بودند که بفه‌مند چه کسانی عضو هیات بودند؟ البته شاید آقای مرتضوی هنوز از سازمان دل نکندند و کسانی را دارند که برایشان خبرچینی کرده‌اند، اگر چنین چیزی درست است پس بهتر است اسامی خبرچینانشان را بگویند.

محجوب با طرح این پرسش که آیا مرتضوی می‌داند چند نفر در تحقیق و تفحص با بنده همکاری کرده‌اند، گفت: از خانه کارگر تنها یک نفر همکار بنده بوده است و بقیه از کارمندان سازمان تامین اجتماعی بودند، البته ممکن است موردی به افرادی ماموریت داده باشد اما این به معنای استفاده از پرسنل خانه کارگر نیست. وی با طرح این پرسش که آیا مرتضوی می‌داند چه افرادی با چه مشخصاتی عضو خانه کارگر هستند، گفت: ادعاهای مرتضوی مصداق بارز نشر اکاذیب است و مطمئن باشند که ما پاسخ مناسب را به همه این ادعا‌ها خواهیم داد.

رییس هیات تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی با طرح این درخواست از مرتضوی که اسامی دریافت‌کنندگان کارت هدیه را منتشر کند، گفت: آقای مرتضوی علاوه بر تهمت و افترا، مطالبی را مطرح می‌کند که انگار به جای بنده مسوولیت اجرایی کار تفحص را به عهده داشته است و می‌داند که چه کسانی با هیات همکاری کرده‌اند.

محجوب با تاکید مجدد بر اینکه قاطبه همکاران هیات تفحص از کارمندان سازمان تامین اجتماعی بوده است، گفت: از خانه کارگر تنها یک نفر با هیات همکاری کرده است که مشخصاتش موجود است و فردی دیگر گزارشاتی را تهیه کرده است. در شستا نیز چند نفر از کارمندان سازمان و شستا به اتفاق آقای دهدشتی تحقیقات لازم را انجام دادند و تنها از بیرون یک نفر همراه آقای دهدشتی بوده است.

وی افزود: وقتی که آقای مرتضوی مدیرعامل سازمان نبوده است، چطور این اطلاعات را کسب کرده است. این موضوع خود موید این است که تمامی اطلاعات دروغ و کذب است، مضاف براینکه حتی اگر از کارمندان خانه کارگر نیز در تحقیق و تفحص نیز حضور داشتند مشکلی نیست چون تخلفات آقای مرتضوی را دنبال کرده‌اند. کارمندان سازمان تامین اجتماعی با ما همکاری لازم را داشتند به طوری که ما نیازی به افراد بیرون سازمان نداشتند.

محجوب با تاکید بر اینکه هیچ کارت هدیه‌ای نگرفته است، گفت: موارد مطرح شده افترا و دروغ نسبت به مجلس است. وی با طرح این پرسش که چرا مرتضوی اسامی دریافت‌کننده کارت هدیه را منتشر نمی‌کند، گفت: آقای مرتضوی می‌ترسد که با انتشار اسامی آن افراد، از او شکایت کنند. محجوب توضیح داد: ما اسامی نمایندگان دریافت‌کننده کارت هدیه را نداریم، چون طبق اسناد تنها کدگذاری شده است و این کدگذاری بدان معناست که آقای مرتضوی باید ۱۳۳ میلیون تومان به دادگاه برگرداند چون متخلف است. وی افزود: راجع به نمایندگان دریافت‌کنندگان کارت هدیه نیز تحقیقاتی صورت گرفته و هیچ سندی در مورد آن‌ها وجود ندارد که به نظر می‌رسد این دروغی دیگر است، بهتر است آقایان سعی کنند بیشتر راست بگویند.

رییس هیات تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی همچنین با بیان اینکه تمامی اسناد و مدارک به کمیسیون اصل نود داده شده است، گفت: بنده از آقای پورمختار سوال کردم و گفت تمامی حرف‌های مطرح شده در نامه بیخود است.

همچنین محجوب جوابیه‌ای را نسبت به نامه مرتضوی به کمیسیون اصل نود منتشر کرده است که به شرح زیر است:
پیرو درج خبر پاسخ آقای مرتضوی به جناب آقای پورمختار رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در مورخه ۹۲/۹/۱۸ در پاسخ مطلب یر جهت درج ارسال می‌گردد، ‌ لطفا نسبت به انعکاس آن اقدام فرمایید. اینجانب تمامی مطالب منتسب توسط آقای مرتضوی به هیات تحقیق و تفحص را کذب دانسته و بر تمامی مطالب ارائه شده توسط هیات و صحت آن مستندا واقف می‌باشم، مطالب انتسابی به اینجانب نیز از این قماش می‌باشند.

ضمنا مدارک اراه شده توسط ایشان به مثابه مصرف کاغذ سوخته است، برای روشن شدن اذهان توجه همه خوانندگان محترم را به صفحه ۸ گزارش که بر تمامی پرداخت‌هایی که در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی و تمامی ادوار صورت گرفته است به عنوان گردیده است جلب می‌کنم، تکرار این مطالب و انتساب آن‌ها به مجلس نهم که گزارش تحقق و تفحص توسط این مجلس تصویب و ان‌شاءالله پیگیری خواهد گردید در حکم نشر اکاذیب و سبب پیگیری قانونی برای نشر کننده و ایرادکننده خواهد گردید. این قبیل اکاذیب فرافکنانه هیچ خللی در عزم جزم هیات در احقاق حقوق حقه صاحبان اصلی صندوق وارد نمی‌کند و ان‌شاءالله در دادگاه مشخص خواهد شد. عاقبت کاذبان چیست؟

۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۱۳:۵۸
پس چرا بعضي از آقايون نماينده سريعا اعلام كردن مبلغ نا چيزه و اين چيزا عاديه و ... (186063)
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۱۴:۰۴
این چیزا رو که میخونم بیشتر دلم واسه اونایی میسوزه که واسه یه دزدی اعدام و یا قطع دست شدن واقعا عدالت اسلامی اینه که خاوری و مرتضوی و.... راست راست بگردن بعد مردم واسه 70 هزارتومن اعدام بشن؟ انگار خدا خیلی وقته مردم ایران رو فراموش کرده وگرنه این اتفاقا نمی افتاد (186067)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۱۴:۵۶
ای نمایندگان منتخب مردم (!) از مرتضوی بترسید! او با دوربین هایش همیشه و همه جا همراه شماست!
هیچ نماینده ای تنها نیست
مرتضوی اول! (186088)
ساکت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۱۶:۱۷
یک هزارم این فسادها در هر کشوری بود نه فقط مسولان خلافکارش دستگر و محاکمه می شدند که بسیاری از مسوولان بالاتر نیز به خاطر بی لیاقتی ناچار به استعفا می شدند . . . (186117)
رجا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۱۹:۰۰
مرتضوی«آس»یک جریان مقابل جریانی دیگر است.وقتی می سوزد که جریان مقابل برگ برنده دیگری رو کند...دنبال بازیگرها باشیم نه کارت ها... (186204)