به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۴۸۳۵۴

نصرالله: موشک‌های خود را دو برابر کردیم

نصرالله: موشک‌های خود را  دو برابر کردیم
گروه بین الملل:رهبر حزب الله لبنان گفت: در حال حاضر دو برابر یک‌سال گذشته موشک نقطه‌زن داریم و تلاش اسرائیل برای متوقف کردن دستیابی به این موشک‌ها شکست خورده است.
سید حسن نصرالله  گفت:حزب‌الله لبنان این قابلیت را دارد تا هر نقطه‌ای از خاک اسرائیل و سرزمین‌های اشغالی فلسطینی را هدف قرار دهد.او افزود :وقتی اسرائیل از طریق یک مقام آمریکایی هشدار داد که تاسیسات حزب‌الله در دره بقاع را هدف قرار می‌دهد، حزب‌الله نیز هشدار می‌دهد که هر حمله‌ای را تلافی خواهد کرد.اسرائیل در ماه‌های اخیر ابراز نگرانی کرده که گروه حزب‌الله در صدد است تاسیسات تولید موشک‌های نقطه‌زن را احداث کند. نصرالله  گفت: موضوعات بسیار زیادی درباره گروه تحت فرماندهی او وجود دارد که اسرائیل هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارد زیرا در «حلقه‌ای بسیار محدود» مخفی مانده است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد در مدت زمان باقی‌مانده از زمان ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا باید با هشیاری و احتیاط رفتار کرد. وی،ترامپ را فردی «عصبانی» و «مجنون» خطاب کرد.رهبر حزب الله لبنان  گفت که ایران و متحدانش انتقام خون سردار شهید قاسم سلیمانی را خواهند گرفت.
وی در حالی که تصویری از سردار قاسم سلیمانی سمت چپش قرار گرفته بود، گفت: «پاسخ ترور سردارسلیمانی و المهندس، مسئله امروز و فرداست. خون‌شان روی زمین نمی‌ماند».


 
برچسب ها: حزب الله لبنان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها