به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۲۰۹۷۸

فکری: باید ایرادهایمان را برطرف کنیم

فکری: باید ایرادهایمان را برطرف کنیم
گروه ورزشی: سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید دفاع‌های تیمش مراقب مهاجمان سپاهان نبودند و باید روی ایرادهایشان کار کنند.به گزارش ایسنا، محمود فکری پس از شکست ۴ بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: اخراج بازیکن ما شیرازه تیم را به هم ریخت و اگر چنین خطایی برای تیم مقابل گرفته شود، شاید حتی نگاهی به آن نشود. متاسفانه بعضی داوران به تیم‌ها نگاه می‌کنند. بعد از آن اخراج سیستم ما به‌هم ریخت اما با این حال بازیکنان خوب دویدند و خوب جنگیدند و سعی کردند فضاها را پر کنند. در نیمه اول به جز یک گل، دیگر فرصت بیشتری به حریف ندادیم و در نیمه دوم برخی اشتباهات در یارگیری‌ها باعث شد گل‌های بعدی را بخوریم.
 
او ادامه داد: متاسفانه بازیکنان ما فقط توپ را نگاه می‌کردند و توپ وارد دروازه ما می‌شد. باید این ایراد را برطرف کنیم و آن امتیازاتی را که می‌توانیم کسب کنیم و در توانمان است به دست آوریم و در جدول خودمان را بالا بکشیم. با این حال در مجموع از شکل بازی و تلاش بازیکنانم تشکر می‌کنم و می‌دانم با کار بیشتر می‌توانیم در بازی‌های آینده به شرایط بهتری برسیم و امتیازات بیشتری به دست آوریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گل‌هایی که تیمش از جناحین می‌خورد، گفت: ما نقطه قوت سپاهان را به بازیکنان گفتیم و تغییراتمان را هم اعمال کردیم اما برخی اوقات توان بالای بازیکنان حریف باعث می‌شود تیم مقابل اشتباه کند. سپاهان از نظر توان فنی از ما بالاتر بود و قدرت تیمی بیشتری داشت. دفاع‌هایمان متاسفانه مراقب نبودند و باید روی ایرادهایمان کار کنیم تا برطرف شوند.
برچسب ها: محمود فکری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها