به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۳۳۴۰۵۲

برای حج نرفتن غصه نخورید

برای حج نرفتن غصه نخورید
گروه سیاسی: رئیس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مردم باید خودشان هزینه سفر به حج را تامین کنند اگر ندارند واجب نیست که به حج بروند. یک زائر باید بتواند امکانات مکه رفتن را داشته باشد اگر نمی تواند لازم نیست خود را با گرفتن وام یا قرض به زحمت بیاندازد. سید رضا تقوی، در خصوص احتمال افزایش نرخ حج تمتع از سوی عربستان گفت: سطح قیمت ها در کل جهان افزایش یافته و اگر بخواهیم مانند گذشته زائران را به سفر حج ببریم باید یارانه بدهیم در حالیکه نه وضعیت اقتصادی کشور چنین اجازه ای می دهد نه سیاست دولت و مجلس این است.
وی با بیان اینکه اگر تعداد سهمیه ایران کم شد یا به علت گرانی ها تعداد زائران کاهش یافت. آیا باید غصه این را بخوریم که تعداد زائران در حج کم می شود؟ گفت: سازمان حج و زیارت باید از طریق دیپلماسی و رایزنی اقدامات لازم را انجام دهد که مردم بیشتر بروند اما اگر انجام نشد و قیمت هم پایین نیامد یا پایین آمد اما همچنان عده ای از کسانی که ثبت نام کرده اند توان پرداخت هزینه ها را نداشتند نباید غصه بخورند که نمی توانند بروند.


 
برچسب ها: حج
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها