به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۹
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۳۶۲۷۴

ارسال پیامک‌ نوروزی رئيس​جمهور ادامه دارد

گروه سياسي:با آغاز سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» بود که برخی مشترکین اپراتورهای مختلف تلفن همراه پیامکی را از سر شماره «rouhani» با مضمون تبریک رئیس جمهور به مناسبت نوروز 93 دریافت کردند.
ارسال پیامک‌ نوروزی رئيس​جمهور ادامه دارد
درحال حاضر با گذشت 3 روز از آغاز سال جدید هنوز روند ارسال این پیامک‌ها ادامه دارد. پیامک «rouhani» با محتوای «نوروزی سرشار از شادی و امید برایتان آرزومندم؛ حسن روحانی رییس جمهور». در حالی میهمان تلفن‌های همراه مردم می‌شود که رئیس جمهور همزمان با آغاز سال نو و پس از بیانات مقام معظم رهبری نوروز 93 را به مردم کشورمان تبریک گفت. انتشار اين خبر در حالي صورت مي​گيرد که برخي از خبرگزاري​ها با اعلام اينکه هنوز هيچ يک از مسئولان دولتي درباره چگونگي هزينه ارسال اين پيامک​ها و اينکه آيا هزينه آنها را مردم پرداخت مي​کنند اظهارنظر نکرده​اند، سعي در تخريب اين اقدام دولت و رئيس​جمهور را دارند.

در همين حال،  یک منبع اگاه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که «این ابتکار عمل از طرف دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان به کار رفته است» گفت: این پیامک از سوی رییس‌جمهور ارسال شده است و ابتکاری است که برای بار اول در کشورمان از سوی یک رییس‌جمهور برای شادباش به تک تک هموطنان رخ داده است.
وی تاکید کرد: هیچ یک از اپراتورها وجهی از نهاد ریاست جمهوری بابت هزینه ارسال پیامک دریافت نخواهند کرد و همه آن‌ها به صورت اسپانسر این کار را انجام داده و می دهند. وی توضیح داد: در موقع دریافت پیام، مشترک، نام روحانی را بالای پیامک، جای شماره تلفن می‌بیند و این اطمینان را به او می‌دهد که این پیامک منبعی موثق دارد.