به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۶
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۷۳۸۸
پايداري‌ها هم به جاي اعتراض به ديدار خاتمي بروند

مطهری: ملاقات وزرا با آقای‌خاتمی خوب بود

گروه سياسي: «علی مطهری»،ضمن نادرست خواندن اعتراض نمایندگان پايداري به ديدارهاي نوروزي برخي وزيران با آقاي خاتمي گفت: من ملاقات وزیر ارشاد و دیگر وزرا با آقای خاتمی را کاری مثبت و موجب وحدت ملی می‌دانم.
مطهری: ملاقات وزرا با آقای‌خاتمی خوب بود
نماینده تهران در مجلس در گفتگو با «تدبیر» افزود: معترضان هم بهتر است به جای اعتراض، با آقای خاتمی ملاقات کنند و اگر انتقادی از ایشان دارند با خودشان مطرح و گفت و گو کنند. این نشانه جمود و خشک مغزی است که اگر با کسی اختلاف نظر داریم او را طرد کنیم یا او را خارج از دایره انقلاب بدانیم و خودمان را حق مطلق بپنداریم. این با سیره و روش پیامبر اسلام و اولیای دین سازگار نیست. اگر معتقدند که آقای خاتمی در فتنه سال 88 نقش داشته است، بروند پاسخ ایشان را بشنوند.»

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد:« فکر می کنم تعدادی از نماینده ها رابطه خوبی با آقای جنتی ندارند و به هر بهانه ای به ایشان اعتراض یا سئوالی را مطرح می کنند. به نظر من این اعتراض ها بیشتر جنبه سیاسی دارد. چون آقای جنتی از نظر بینش سیاسی به آقایان هاشمی و خاتمی نزدیک است این افراد به او اعتراض می کنند.» مطهری همچنین تاکید کرد: «کسانی که این اعتراضات را مطرح می کنند بیشتر از جبهه پایداری هستند و تعدادشان از 15 نفر تجاوز نمی کند و طبق یک برنامه قبلی و معین عمل می کنند که بعضا در بیرون مجلس تصمیم گیری می شود.»

او ادامه داد: «البته بعضی از این افراد ممکن است از روی حس نیت اعتراض داشته باشند اما اکثرشان اهداف سیاسی دارند. این در حالی است که در زمان دولت سابق، ما وضعیت فرهنگی به مراتب بدتری داشتیم زیرا آقای احمدی نژاد و آقای مشایی افکار خاص فرهنگی داشتند. در آن دوره این افرادنسبت به انحرافات فرهنگی ساکت و بی اعتنا بودند ولی الان با اندک بهانه ای اعتراض می کنند. این یک بام و دو هوا و این رفتار و قضاوت دوگانه قابل توجیه نیست.»

نماینده مردم تهران درباره عملکرد فرهنگی دولت یازدهم گفت:« به نظر من دولت یازدهم تا امروز در مجموع کارنامه موفقی در حوزه فرهنگ داشته است. در بخش سینما می بینید جشنواره فیلم فجر سال 92 در مقایسه با جشنواره های دولت قبلی بسیار ارزشی تر و موفق تر بود یا در حوزه مطبوعات در مجموع آزادی بیان رعایت شده و به آن اهمیت داده می شود گرچه قابل نقد است. همین طور در حوزه کتاب و ممیزی کتاب ها. امروز اصحاب فرهنگ و هنر دلگرم تر هستند و اعتماد بیشتری نسبت به دولت پیدا کرده اند و همکاری بهتری با دولت دارند. فکر می کنم اگر از بعضی کاستی ها بگذریم که کاستی های مشترک همه دولت هاست مثل کوتاهی در اجرای بخشی از امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه دولت اسلامی است، دولت یازدهم تا به امروز در حوزه فرهنگ در مجموع کارنامه قابل قبولی داشته است.»

ميرجواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۱:۴۱
درود بر شرف و روحيه ازاديخواهى اقاى دكتر مطهرى بحق كه ايشان فرزند شايسته اى براى شهيد بزرگوار استاد مطهرى هستند . (216168)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۱:۵۰
حرف راست جواب نداره.

اگر حاضر می شدند به جای طرد و تهمت، حرف معترضین رو می شنیدند که اتفاقات چند سال اخیر نمی افتاد. (216171)
وطنـ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۱:۵۶
از بهار تقاضا دارم از این به بعد اینا رو نمایندگاه ملت خطاب نکنه...
اینا نماینده یه چند تا آقا زاده در مجلس هستن...

آخه به شما چه کی با کی ملاقات کرده؟؟؟؟مگه ملت ایران مشکلی بزرگ تر از این نداره؟؟؟واقعا ما هنوز همون جهان سومی بودن لیاقتمونه (216173)
دوستدار ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۲:۰۶
باسلام ودرودبرروان پاک پدرشهیدبزرگوارشان وایشان ، جناب آقای دکتر مطهری ، این مرد مومن ،شجاع وباتقوا، حرف حسابی جواب ندارد.واقعا گل فرمودید.ازقدیم گفتن ، طلائی که پاک است .چه منتش به خاک است.خدانگهدارتان باشد. یا علی (216181)
تلنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۲:۰۹
خاتمی در قلب ماست برای همیشه وانها مطرود این مشکل انهاست زنده باشی اقای مطهری (216182)
ساميار
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۲:۱۰
کاش تمام نمايندگان مجلس بينش شماراداشتند (216184)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۲:۴۳
سخن منطقي جواب ندارد. درود برآقاي مطهري. (216195)
ميرمهنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۲:۴۴
بايد از سيد خندان بريم و حلاليت بطلبيم كه چراجلوي فتنه گري ايشون و رفقايش رو گرفتيم!!!
دنيا برعكس شده؟!
اتفاقا چون ايشون هنوز رسما اعلام برائت نكرده ،هرگونه ديدار با ايشون به منزله تاييد هست...
يكي به نعل يكي به ميخ؟؟؟!!
درسته علي آقا همينجوريه ديگه؟؟ (216197)
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۳:۱۹
زنده باد مطهری (216211)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۵:۴۰
الحق که پیرو پدری. (216243)