به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۷۴۶۴۶

تن‌هاخ: رشفورد حتی از امباپه هم بهتر است

تن‌هاخ: رشفورد حتی از امباپه هم بهتر است
گروه ورزشی: مارکوس رشفورد به همراه تیم ملی انگلیس راهی قطر شده بود اما شکست در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی فرانسه باعث شد که او به همراه سایر بازیکنان این تیم به خانه بازگردد.
این بازیکن حالا باید آماده بازگشت به اردوی منچستریونایتد برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شود اما بسیاری معتقد هستند که او باید به عملکردش در این مسابقات افتخار کند، چرا که قطر را با سه گلی که با پیراهن سه شیرها به پایان رساند ترک کرده است. 
یکی از این افراد تن‌هاخ است که به نظر می‌رسید بسیار تحت تاثیر نمایش این مهاجم تیمش قرار گرفته است و عملکرد او را تحسین کرد. 

این مربی هلندی در این باره گفت:« از لحظه اول متوجه شده بودم که او پتانسیل بسیار زیادی دارد. و حالا زمان به نمایش درآمدن آن پتانسیل فرا رسیده است. من معتقد هستم که وقتی مارکوس در پشت خط دفاعی جایگیری می‌کند، هیچ بازیکنی بهتر از او در دنیا وجود ندارد.»
سرمربی منچستریونایتد با مقایسه رشفورد و کیلیان امباپه اضافه کرد:« در حال حاضر امباپه هم هست که سبکی شبیه او دارد اما وقتی رشفورد در آن جایگاه در زمین قرار می‌گیرد، واقعا عالی است و می‌توانید به خوبی ببینید که او در حرکات بدون توپش تا چه حد پیشرفت کرده است.»
برچسب ها: تیم ملی انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها