به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۳۹۴۴۳

سرمربي آرژانتين: مدعي قهرماني هستيم

گروه ورزشي: سرمربي تيم ملي آرژانتين با مشخص کردن دروازه‌بان اصلي اين تيم در جام جهاني 2014 برزيل درباره مسائل مختلفي به صحبت پرداخت.
سرمربي آرژانتين: مدعي قهرماني هستيم
آرژانتين يکي از مدعيان اصلي قهرماني جام جهاني برزيل، در گروه F با تيم‌هاي ايران، بوسني‌و هرزرگوين و نيجريه همگروه است و در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها با بوسني ديدار مي‌کند. آلخاندرو سابيا سرمربي آرژانتين در نشست خبري خود درباره مسائل مختلفي به صحبت پرداخت. سرمربي آرژانتين در ابتدا درباره شرايط ليونل مسي گفت:‌ مسي مشکلي ندارد و شرايط خوبي دارد و همه ما بايد به او کمک کنيم که در جام جهاني در بهترين شرايط خود باشد. مسي نسبت به قبل خيلي باتجربه‌تر شده است. او تا به حال دو جام جهاني را تجربه کرده و مي‌داند که حضور در جام جهاني از چه اهميتي برخوردار است. فکر مي‌کنم شرايط آب و هوايي برزيل به او کمک خواهد کرد تا درخشش قبل خودش را تکرار کند اما چيزي که مهم است اين که رسانه‌ها بايد مسي را آرام بگذارند تا او شرايط خوب گذشته خود را به دست آورد.

سرمربي تيم ملي آرژانتين در ادامه گفت: بايد تا آغاز جام جهاني در کارهاي دفاعي بيشتر کار کنيم. قدرت هجومي ما نسبت به تيم‌هاي ديگر گروه بسيار بالاست اما چيزي که بايد آن را فراموش نکنيم، کارهاي دفاعي است. بايد تا شروع جام جهاني شرايط خط دفاعي خودمان را بهتر کنيم. سرمربي 59 ساله تيم ملي آرژانتين در ادامه گفت: هدف اولييه ما در جام جهاني حضور در جمع 4 تيم پاياني است. پس از آن هر اتفاقي ممکن است رخ دهد. قطعا به قهرماني هم فکر خواهيم کرد اما چيزي که بايد مد نظر قرار دهيم اين است که گام به گام رو به جلو حرکت کنيم. هيچ بازي در جام جهاني آسان نيست. در ابتدا بايد تلاش کنيم تا به عنوان تيم نخست به جمع 16 تيم پاياني راه يابيم. در آن جا حريفان سخت‌تري انتظار ما را مي‌کشند. اگر يک روز بد داشته باشيد و اشتباه مرتکب شويد بايد با جام جهاني خداحافظي کنيد.

آلخاندرو سابيا در ادامه گفت: ما يکي از مدعيان قهرماني در جام جهاني هستيم و مي‌دانيم انتظارات زيادي از تيم ما وجود دارد اما بازيکنانم آنقدر آگاه هستند که نمي‌گذارند اين انتظارات زياد باعث ايجاد تاثير منفي روي کار آن‌ها شود. سرمربي آرژانتين که بزرگ‌ترين افتخارش تاکنون قهرماني با استوديانس در کوپاليبرتادورس است درباره جو منفي عليه کشورش در برزيل گفت: فکر نمي‌کنم جو منفي عليه ما وجود داشته باشد. ما در کشور همسايه بازي مي‌کنيم و اين از لحاظ شرايط آب و هوايي و بعد مسافت به سود ماست. ما در برزيل هم هوادارهاي خودمان را داريم.

سرمربي آرژانتين در ادامه درباره وضعيت دروازه‌باني تيمش نيز صحبت کرد و اعلام کرد سرخيو رومرو دروازه‌بان اصلي او در جام جهاني خواهد بود. او همچنين گفت: در صورتي که مشخص شود فرناندو گاگو به جام جهاني نمي‌رسد، لوکاس بيگليا هافبک لاتزيو به اردوي تيم ملي آرژانتين براي حضور در جام جهاني دعوت خواهد شد. آرژانتين قهرمان دو دوره جام جهاني در اولين ديدار خود در بيستمين دوره جام جهاني برابر بوسني و هرزگوين در ورزشگاه شهر ريودوژانيرو ديدار خواهد کرد.
مرجع : ايسنا