به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۹۸۴۲

واکنش اکرمی به تهدید حسینیان

گروه سياسي: رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات روح الله حسینیان عضو جبهه پایداری گفت: در بازار، با فروش جنس تقلبی توسط یک کاسب، بازار بی اعتبار نمی شود، در بین روحانیت نیز چنین است. در واقع بین همه طبقات هم افراد متعهد و پاک و متدین داریم و هم افراد غیرمتدین.
واکنش اکرمی به تهدید حسینیان
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در واکنش به تهدید روح الله حسینیان مبنی بر انتشار فیلم مراسم مهمانی همسر رئیس جمهور به «انتخاب» گفت: دنیا خانه آزمون و آزمایش است و هر فردی در مواقع مختلف مورد آزمون و آزمایش قرار می گیرد، هم با کارهای خوب و هم با کارهای نامناسب. وی افزود: انچه در مجلس توسط آقای حسینیان و برخی دیگر به صورت نطق یا تذکر مطرح شد، نمونه نامناسب آزمایش و امتحان بود.

اکرمی اضافه کرد: این برادران قبل از آنکه صورت مسئله را بررسی کنند، به خاطر گزارش برخی از سایت ها، پشت تریبون مسائلی را مطرح کردند که اصلا مناسب و صحیح نبود، بر فرض که این گزارشات درست بود، اشاعه آن توسط این برادران کار مناسب و شایسته ای نبود. وی ادامه داد: خانم هایی که در این مراسم شرکت کردند، نقل کرده اند که نه رقصی در کار بوده و نه اعطای سکه و سفره تشریفایی.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: بنابراین مطلبی که اصلا اساسی ندارد، بازگو شده است. این مسئله نشانگر آن است که این برداران در این آزمون و امتحان اخلاقی نمره ی قبولی نخواهند گرفت و بدانند هرکه با آبروی کسی بازی کند حتما با آبروی آنها بازی خواهد شد. اکرمی با بیان اینکه نمی توان کار خلاف یک روحانی را به معنای لکه دار شدن لباس روحانیت قلمداد کرد به «انتخاب»، گفت: در بازار، با فروش جنس تقلبی توسط یک کاسب، بازار بی اعتبار نمی شود، در بین روحانیت نیز چنین است. در واقع بین همه ی طبقات هم افراد متعهد و پاک و متدین داریم و هم افراد غیرمتدین.

وی با اشاره به انتقاد باهنر از تهدیدات اعضای جبهه پایداری بیان داشت: این برادران باید اعاده حیثیت کنند، باید این مسئله را جبران کنند نه اینکه بگویند نوار داریم، اصلا مگر نواری گرفته شده؟ اگر کسی گرفته، خلاف کرده و باید پاسخگو باشد. چرا یک جلسه ی زنانه را فیلمبرداری کردید؟ رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در واکنش به انتشار فیلمی علیه رئیس جمهور گفت: عده ای نان دعوای خودشان را می خورند و به دنبال شهرت و عنوان هستند، بالاخره از کوزه همان برون تراود که در اوست. وی افزود: بعضی ها نانشان در دعوا، بداخلاقی و شهرتشان این است که بدزبان، بدقلم و بعدعمل باشند.