به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۰۰۲۵
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

براي تداوم رانت‌خواری‌ دولت را تخریب می‌کنند

گروه سياسي: رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات اعتقاد دارد که برخی مخالفان برای رضای خدا، انتقاد نمی‌کنند.
براي تداوم رانت‌خواری‌ دولت را تخریب می‌کنند
نجفقلی حبیبی با اشاره به عدم انصراف مردم از دریافت یارانه‌ها گفت: این حرکت مردم نشان از بی اعتمادی مردم دارد ولی این بی اعتمادی نسبت به دولت روحانی نیست بلکه حاصل اشتباهات گذشته است. دولت روحانی باید تلاش کند، که اعتماد از دست رفته بازگرداند. رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دولت باید اشتباهات گذشته را رفع و رجوع کند، خاطر نشان کرد: صراحت و شفافیت دولت در زمینه‌های مختلف راه حل رفع بی اعتمادی است. با این روش دولت ضرر نخواهد کرد. مردم دولت و نظام را دوست دارند و متولیان امور باید اعتماد عمومی را حفظ کنند.

وی ادامه داد: فسادهای صورت گرفته در گذشته و نحوه برخورد دولت با آن، باعث شده است نگاه مردم به دولت‌ها با بی اعتمادی همراه باشد. عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه دولت با حساب کشی درست از تمام دستگاه به ویژه در زمان تفریق بودجه می‌تواند زمینه ساز اعتماد مردم به دولت شود گفت: دستگاه‌ها باید جواب بدهند که چگونه بودجه خود را خرج کرده‌اند و دولت نباید اجازه دهد، دستگاه‌ها از گزارش دادن فرار کنند.

حبیبی خاطر نشان کرد: اگر برای مردم مشخص شود که ریال به ریال بودجه در کجا هزینه می‌شود، دیگر چیزی به نام بی اعتمادی بین مردم و دولت وجود نخواهد داشت. رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات با اشاره به سواستفاده مخالفان دولت از عدم انصراف مردم از دریافت یارانه افزود: مشخص است که یک عده به علت از بین رفتن ویژه خواری‌هایشان به دنبال تخزیب دولت هستند.

وی گفت: این گروه فکر می‌کند اگر دولت در مسئله هدفمندی و طرح‌های دیگر خود موفق شود، آنها از امکاناتی که در این سال‌ها بدست آورده‌اند محروم خواهد شد. این فعال اصلاح طلب با اشاره به اینکه این انتقادها برای رضای خدا نیست، خاطرنشان کرد: در این میان برخی افراد ساده نیز فریب این افراد را می‌خورند و بر اساس حرف آنها وارد این بازی می‌شوند. دولت روحانی با سخن گفتن بدون واسطه و شفاف و بدون محافظه کاری با مردم می‌تواند، تئوری مخالفان دولتش را خنثی کند.

حبیبی ادامه داد: در ماجرای دفن «ریچارد فرای» دیدید که چه جنجال‌هایی به راه انداختند و این درحالی است که همین افراد در دولت گذشته که احمدی نژاد از این فرد تقدیر کرد و به او خانه‌ای داد، سکوت کردند و حتی به خاطر این کار از احمدی نژاد تشکر کردند. وی با عجیب خواندن این شیوه رفتار از سوی مخالفان خاطر نشان کرد: این رفتارها که از سوی مخالفان به ویژه برخی نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد در اذهان عمومی به نام اسلام و دین تمام می‌شود، چون این افراد با نام دین این کارها را انجام می‌دهند.
مرجع : نامه نيوز

علی
United Arab Emirates
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۷:۵۲
افراطیون از فتنه فتنه کردن و فیلم ساختن علیه موسوی و کروبی خسته شده به سراغ رییس جمهور رفته اند (222836)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۰:۰۱
واي بروزي كه جيره شان بريده شود،كودتا مي كنند. آنوقت كه آقايون يار گيري مي كردند،فكر همچون روزي نبودند،كه حالا از ترس سكوت اختيار كردند. ومردم بايد تاوانش را بپردازند. (222889)
مامسلمانیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۰:۰۱
افراطیون فقط بخاطر منافعشون دین بهانه کرده اند (222890)