به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۴۰۰۷۳۲

داور جنجالی: حالم بد است که پنالتی دورتموند را نگرفتم!

داور جنجالی: حالم بد است که پنالتی دورتموند را نگرفتم!
گروه ورزشی: دورتموند دیشب در حالی به مصاف تیم پانزدهم جدولی بوخوم رفت که می‌توانست با پیروزی در این مسابقه صدرنشینی‌اش را در بوندس‌لیگا تحکیم کرده و از بایرن مونیخ بیشتر فاصله بگیرد. این می‌توانست قدم بزرگی برای رسیدن زردپوشان به جام قهرمانی باشد.
شاگردان ادین ترزیج با اینکه با گل آدیمی در دقیقه 7 پیش افتادند ولی نتوانستند برتری خود را حفظ کنند. اما یک صحنه بحث‌برانگیز داوری در این مسابقه آن را به یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای بوندس‌لیگا تبدیل کرده و داور بازی را سوژه انتقادها کرده است. در این صحنه آدیمی در دقیقه 65 مسابقه در محوطه جریمه بوخوم سرنگون می‌شود و با اینکه در تصاویر پنالتی واضح به نظر می‌رسد اما داور، ساشا اشتگمان، از اعلام پنالتی خودداری کرده و کمک‌داور ویدیویی هم نظر او را تایید می‌کند و نیازی به تماشای صحنه از مانیتور کنار زمین نمی‌بیند.
1868580
باشگاه دورتموند بعد از مسابقه از اشتگمان خشمگین بود و اعتراض‌های شدیدش به تیم داوری همچنان ادامه دارد. داور آلمانی اما امروز در مصاحبه با WDR 2 سکوتش را شکست و با قبول اشتباهاتش گفت:" خیلی ناراحت هستم و حالم واقعا بد است. دیشب خیلی خیلی کم خوابیدم. از بابت اتفاقی که افتاد اصلا راضی نیستم. وقتی از خواب بیدار شدم از خودم بدم می‌آمد چون از دست خودم عصبانی می‌بودم و می‌دانستم در یک صحنه تصمیم درستی نگرفتم. حالا که صحنه را می‌بینم روی آدیمی خطا انجام شد و باید پنالتی به سود دورتموند اعلام می‌شد. من در زمین صحنه را اینطور ندیدم. ولی من به عنوان داور این حق را دارم که بدون استفاده از کمک‌داور ویدیویی در زمین تصمیم بگیرم".

1868581
تصمیم اشتگمان در بازی دیشب می‌تواند تبعاتی فراتر از آن مسابقه داشته باشد. پنالتی‌ای که او به سود دورتموند نگرفت باعث شد بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد و بایرن مونیخ بار دیگر به کورس قهرمانی برگردد.
1868582
برچسب ها: بروسیادورتموند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها