به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۷۵

وزارت کشور یمن: پایان القاعده نزدیک است

گروه بين الملل: وزارت کشور یمن با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه پایان گروه تروریستی القاعده نزدیک است، اعلام کرد که دولت یمن قادر است تمامی نقشه‌ها و برنامه‌های تروریست‌ها را به شکست بکشاند.
وزارت کشور یمن: پایان القاعده نزدیک است
وزارت کشور یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایان حیات گروه تروریستی اقاعده در این کشور بعید نیست. در این بیانیه آمده است: خسارت‌های زیادی که به القاعده وارد شده این گروه را به سمت اتخاذ اقداماتی ناامیدانه سوق داده است طوری که تنها افسران ارتش و نیروهای امنیتی را هدف قرار داده و بمب و مواد منفجره را کار می‌گذارند تا مقامات دولت و افراد جامعه را دچار رعب و وحشت کرده و نیروهای امنیتی را از ادامه عملیات خود بازدارند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: دولت یمن با جدیت هر چه تمام‌تر با تمامی تهدیدات و اقدامات تروریستی مبارزه کرده و قادر است تمامی نقشه‌ها و برنامه‌های تروریست‌ها را به شکست بکشاند. همچنین وزارت کشور یمن در بیانیه مذکور از شهروندان خواست تا به محض اطلاع یافتن از هر گونه اقدامات تروریستی احتمالی یا افرادی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند، مقامات دولت را در جریان گذاشته و با نیروهای امنیتی همکاری کنند.
اخیرا بر اثر حمله افراد مسلح القاعده به دو خودرو در صنعاء یک تبعه فرانسوی کشته و دیگری زخمی شد.
مرجع : ايسنا