به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۱۰۱۵۴

هرآنچه باید از کانال‌های اینستاگرامی بدانید

هرآنچه باید از کانال‌های اینستاگرامی بدانید
گروه فناوری:پس از واتس‌اپ، حالا اینستاگرام نیز به قابلیت کانال‌ها مجهز شده است.اوایل این ماه، واتس‌اپ ویژگی جدید «کانال» را دریافت کرد که درست مانند تلگرام، کاربران با آن می‌توانند برای افراد دیگر پیام ارسال کنند. به‌نظر می‌رسد متا واقعاً به این ویژگی اعتقاد دارد، زیرا اکنون کانال‌های اینستاگرام را در دسترس تمام کاربران جهان قرار داده است.

همانطور که متا در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد، کانال‌های اینستاگرام اکنون در سطح جهانی در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویژگی، تاکنون برای تعداد کمی از کاربران در برخی کشورها مانند هند و برزیل ارائه شده بود و درست مانند واتس‌اپ، از این کانال‌ها نیز می‌توان برای اشتراک‌گذاری سریع پیام‌ها به کاربران دیگر شبکه اجتماعی استفاده کرد.

کانال‌های اینستاگرام

متا در این پست می‌نویسد: «اکنون ما در حال گسترش ویژگی کانال‌های اینستاگرام در سطح جهانی هستیم و به میلیون‌ها سازنده راه جدیدی برای تعامل مستقیم با دنبال‌کنندگان خود ارائه می‌کنیم.به گفته متا، کانال‌ها یک «ابزار پیام‌رسانی یک به چند» هستند که سازندگان می‌توانند از آن برای به‌اشتراک‌گذاری متن، ویدیو و عکس با تمام دنبال‌کنندگان خود استفاده کنند. همچنین این ویژگی از یادداشت‌های صوتی و نظرسنجی نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشید. همانطور که مشخص است، فقط سازندگان کانال‌ها می‌توانند در آن پیام ارسال کنند و دنبال‌کنندگان می‌توانند به محتوای آن واکنش نشان داده و در نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

زمانی که اولین پیام در یک کانال اینستاگرام توسط سازنده آن ارسال شود، دنبال‌کنندگان او یک نوتیفیکیشن برای پیوستن به آن دریافت خواهند کرد. هرچند تمام افراد می‌توانند به محتوای یک کانال دسترسی داشته باشند، اما فقط افرادی که آن را دنبال می‌کنند، از طریق نوتیفیکیشن درباره محتوای جدید مطلع خواهند شد.علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق بخش پیام‌های خصوصی خود، «کانال‌های پیشنهادی» را مشاهده کنند و به آن‌ها ملحق شوند. به گفته اینستاگرام، این پیشنهادات براساس «علاقه‌مندی و تعامل شما با سازندگان و همچنین فعالیت شما در اینستاگرام» شکل می‌گیرد.
مرجع : دیجیاتو
برچسب ها: اینستاگرام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها