به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۹ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۱۲۶۲

باز هم یک جریمه سنگین برای مورینیو

گروه ورزشي: ژوزه مورینیو سرمربی چلسی در این فصل چند بار اظهارات تندی را علیه داوران لیگ جزیره بر زبان آورد و با جریمه نقدی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شد اما سرمربی پرتغالی آبی پوشان لندن به نظر می رسد نمی‌تواند این عادت خود را ترک کند. او پس از دیدار تیمش برابر ساندرلند به شدت از داور بازی انتقاد کرد و سخنان عجیبی را درباره او بر زبان آورد.
باز هم یک جریمه سنگین برای مورینیو
روزنامه دیلی میرر انگلیس نوشت که اتحادیه فوتبال این کشور مورینیو سرمربی چلسی را به خاطر اظهارات تند علیه داور دیدار تیمش برابر ساندرلند 10 هزار پوند جریمه کرد. همچنین اتحادیه فوتبال انگلیس همچنین روی فاریا دستیار مورینیو را به خاطر حمله به داور 6 جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. رامیرس هافبک برزیلی آبی-پوشان هم به خاطر خطای شدید بر روی بازیکن حریف با چهار جلسه محرومیت مواجه شد. چلسی در دیدار برابر ساندرلند که در 19 آوریل در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگزار شد با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. ژوزه مورینیو پس از بازی داور را به باد تمسخر گرفت و عملکرد او را باورنکردنی دانست.

این برای نخستین بار نیست که ژوزه مورینیو به خاطر اظهارات علیه داوران جریمه می‌شود. او در اکتبر گذشته هم بعد از اعتراض شدید به داور تیمش برابر کاردیف سیتی 8 هزار پوند جریمه شد. مورینیو پس از بازی چلسی برابر استون ویلا هم 8 هزار پوند دیگر به خاطر اعتراض به داور جریمه شد تا جریمه این فصل او در کل به 26 هزار پوند برسد. مورینیو در بازگشت مجدد خود به استمفوردبریج نتایج ضعیفی کسب کرد و تیمش شانسی برای قهرمانی در هیچ رقابتی ندارد. شاگردان آقای خاص با شکست سه بر یک برابر اتلتیکو مادرید در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رسیدن به فینال بازماندند. چلسی در رقابت های لیگ برتر انگلیس هم شانسی برای قهرمانی ندارد و به احتمال زیاد در جایگاه سوم قرار خواهد گرفت.