به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۲۰۴۹۵

دستور اون در هنگام تیراندازی 

دستور اون در هنگام تیراندازی 
گروه بین الملل:  رسانه‌های دولتی کره شمالی  گزارش دادند، رهبر این کشور از کارخانه‌های بزرگ و مهم اسلحه‌سازی کره شمالی از جمله آن‌هایی که سیستم‌های توپخانه‌ای و سکو‌های پرتاب برای موشک‌های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک‌های هسته‌ای دارند، بازدید کرد و به تسریع تلاش‌ها برای تقویت آمادگی جنگی و تسلیحاتی ارتش کشورش متعهد شد.
بازدید‌های کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی از این کارخانه‌ها در حالی صورت گرفت که آمریکا و کره جنوبی برای دور بعدی مانور‌های نظامی مشترک برنامه‌ریزی شده برای اواخر ماه جاری میلادی با هدف مقابله با تهدید رو به رشد کره شمالی آماده می‌شوند.
به گزارش ایسنا، همزمان با شدت گرفتن سیکل آزمایش‌های موشکی کره شمالی و مانور‌های نظامی مشترک آمریکا-کره جنوبی که کیم جونگ اون آن‌ها را به عنوان تمرینی برای حمله توصیف می‌کند، تنش‌ها در شبه‌جزیره کره به بالاترین حد خود در سال‌های اخیر رسیده است.برخی کارشناسان می‌گویند، همزمان با تماس ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با دیگر کشور‌ها برای حمایت از مسکو در جنگ با اوکراین، ممکن است بازدید کیم جونگ اون از این کارخانجات اسلحه‌سازی به همکاری نظامی محتمل با مسکو و تامین توپخانه و سایر مهمات برای روسیه مرتبط باشد.
کیم جونگ اون در جریان بازدید از کارخانه‌ای که سیستم‌های توپخانه‌ای با کالیبر بالا را تولید می‌کنند، تاکید کرد، وظایف و مسئولیت‌های این کارخانه ارتقای آمادگی جنگ کره شمالی است.
خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA اعلام کرد، کیم جونگ اون تلاش‌های این کارخانه برای به کارگیری برنامه‌های علمی و فناوری به منظور ارتقای کیفیت خمپاره‌ها، کاهش زمان پردازش برای لوله‌های پیشران و افزایش سرعت تولید را تحسین کرد؛ اما خواستار تولید و توسعه انواع جدید خمپاره‌ها شد.
کیم جونگ اون در کارخانه دیگری که کامیون‌های پرتاب طراحی شده برای انتقال و شلیک موشک‌های بالستیک را تولید می‌کند، گفت، افزایش عرضه این خودرو‌ها یکی از اولویت‌های اصلی برای ارتش و کارگران است تا بتوانند یک "بنیاد محکم" برای تولید ایجاد کنند. کیم جونگ اون در کارخانه‌ای که موتور برای پهپاد‌ها و موشک‌های کروز تولید می‌کند، خواستار افزایش سریع تولید شد.
رهبر کره شمالی همچنین از یک کارخانه تولید اسلحه کوچک بازدید کرده و در آن بر لزوم مدرن‌سازی سلاح‌هایی که توسط سربازان حمل می‌شوند، تاکید کرد. تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های دولتی کره شمالی کیم جونگ اون را نشان دادند که دست‌کم با دو تفنگ مختلف شلیک می‌کند.
کیم جونگ اون در مواجهه با تشدید رویارویی‌ها با واشنگتن و سئول تلاش کرده تا ارتباطش با مسکو و پکن را تقویت کند. این در حالی است که وی در تلاش است تا از انزوای دیپلماتیک خارج و به جبهه متحد علیه آمریکا ملحق شود.بازدید کیم جونگ اون از این کارخانه‌ها پس از مانور نظامی عظیم ماه گذشته در پیونگ‌یانگ صورت می‌گیرد؛ جایی که سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه و یکی از مقامات حزب حاکم چین به کیم جونگ اون پیوستند و قدرتمندترین موشک‌های طراحی شده کره شمالی برای هدف گرفتن کره جنوبی و آمریکا را ملاحظه کردند.
طبق گزارش خبرگزاری KCNA، بازدید کیم جونگ اون از این کارخانه‌ها با هدف مطلع شدن از روند اجرای هدف اصلی حزب حاکم در مورد صنعت مهمات از جمله به روزرسانی تسلیحات انجام شد.کیم جونگ اون گفت: در خصوص آمادگی برای جنگ، مهم‌ترین و ضروری‌ترین موضوع به روز رسانی سلاح‌های کوچک و دستی است که توسط سربازان در خط مقدم حمل می‌شوند.
برچسب ها: کره شمالی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها