به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۲۴۵۸۲

اظهارات یک طلبه در مورد زنانِ دامن‌پوش

اظهارات یک طلبه در مورد زنانِ دامن‌پوش
گروه فیلم: سایت برترین‌ها نوشت: در ویدئویی که به تازگی در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها منتشر شده، یک طلبه در فرودگاه مهرآباد در مورد پوشش برخی از زنان که به جای شلوار، دامن به تن می‌کنند اظهارنظر می‌کند و می‌گوید «بعضی ها آن حریمی را که حیوانات رعایت می‌کنند هم رعایت نمی‌کنند.» وی سپس از دشواری‌های امر به معروف این گروه از زنان می‌گوید و از مسئولین خواست رسیدگی کنند.
این ویدئو با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شد:
*از خداوند منان برای شما شفای عاجل مسئلت دارم .یا حق
*شیخ است و چشم بصیرتش
*چقدر دقت به خانوما دارن ایشون ماشالله این چیزا گناه محسوب نمیشه؟ 
*حاج آقا اسلام گفته باید چشمت رو برگردونی. باید تقوا داشته باشی. کجا گفته زل بزنی به لباس و زیر لباس مردم. والا این چیزها رو از بزرگان دین نشنیدیم. نهی میکردن. باز هر چی صلاحه.
*فکر کن از مراجع بزرگ دین و از امامان و شیوخ بزرگ به کجا رسیدیم. این کارها مبتذل است شیخ. ولله درست نیست. نشر گناه است.
...
* یکی از کاربران بهارنیوز در کامنتی نوشته است: «این فرد، شیخ فرهاد فتحی نام دارد و خودش می‌گوید ساکن قم است. شیخ فرهاد در شبکه‌های اجتماعی کلاب‌هاوس، اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام، ایکس (توییتر) فعال است. در تلگرام، ادمین اصلی یک کانال خبری بسیار افراطی بنام دیده‌بان... است که اتهامات و الفاظ شنیعی به منتقدان و خصوصا اصلاح‌طلبان وارد می‌کند! ویدئوهایی از چهره دختران و زنان را منتشر می‌کند که منجر به بازداشت آنان و محکومیت‌های قضایی‌اشان گردیده است. او از نظر ادبیات کلامی در اتاق‌های لایو کلاب‌هاوس بسیار بی‌پروا و متناقض حرف می‌زند. خودش چندین بار در اتاق‌های کلاب‌هاوس به صراحت از سوابق قبل از طلبگی‌اش اظهار پشیمانی و ندامت کرده است! وی تا قبل از اعتراضات سال گذشته می‌گفت به اصلاح‌طلبان گرایش دارد!! اما پس از اعتراضات، به یکی از افراطی‌ترین طلاب در فضای مجازی مبدل شد! و چهره و ماهیت واقعی‌اش را رو کرد! منتقدانش می‌گویند او یکی از نیروهای سایبری است که 24 ساعته تنها فعالیتش شبکه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی می‌باشد و از این بابت درآمد هنگفتی نیز دارد!»
 
برچسب ها: پوشش زنان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها