به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۴۳۴۳۰۱

درخشان: زوج عمری و شهاب فعلا ایده‌آل است

درخشان: زوج عمری و شهاب فعلا ایده‌آل است
گروه ورزشی: حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنان نباید فکرشان را معطوف به محل بازی با حریف روز پنجشنبه خود سازند و با تمرکز کامل به دنبال ارائه خواسته سرمربی‌شان و برد باشند چون در هر شرایطی باید برنده از زمین خارج شوند و انتظاری جز پیروزی از تیم پرسپولیس وجود ندارد.
 
در رابطه با محل میزبانی پرسپولیس خیلی حرف و حدیث به وجود آمد!به نظرم بازیکنان پرسپولیس باید همه حواس و تمرکزشان را به ارائه بازی خوب و پیاده کردن اهداف سرمربی معطوف سازند و در واقع در هر محلی که بازی برگزار شود پرسپولیس فقط باید برنده باشد و در نهایت از عنوان قهرمانی خودش دفاع کند.

مسائلی مانند اعتصاب و سایر مواردی که در این چند مدت در پرسپولیس رخ داد برای پرسپولیس مشکل‌ساز نخواهد شد؟
شرایط تیمی پرسپولیس بهتر از پیکان است و به نظرم هر جور حساب کنید کیفیت فنی بازیکنان اصلی و نیمکت این تیم از پیکان برتر است. از این رو مسائلی مانند اعتصاب نهایتاً 15 درصد روی تیم تأثیر خواهد داشت. از نظر من پرسپولیس با همان قدرت 85 درصدی‌اش هم مقابل حریف بازی کند مشکلی نخواهد داشت چون هر طور حساب کنید از تیم پیکان برتر و جلوتر است و مشکلی برای رویارویی با این تیم نخواهد داشت.

 برای خط حمله مشکلی به وجود نخواهد آمد؟
نه پرسپولیس مشکلی در خط حمله‌اش نخواهد داشت و به نظرم در خط حمله جدا از شهاب زاهدی که در این چند مدت خوب کار کرده حتماً محمد عمری هم قادر است که با کیفیت خوبی به عنوان مکمل در کنار زاهدی کار کند. شاید به نوعی هر دو بازیکن خط حمله یادآور زوج دایی و خداداد باشند که یکی سرزن خیلی خوبی بود و یکی هم در دریبل‌ها و بازی روی زمین تبحر بالایی داشت.

 گفته می‌شود نبیل با قیمت ۵۰۰ هزار دلار جذب شده مهاجمی که فعلاً چیزی از او دیده نشده؟
شوخی می‌کنید با نبیل 500 هزار دلار قرارداد بسته‌اند؟! این رقم عدد کمی نیست و حتماً باید مهاجمی که با این قیمت جذب شده کیفیت خوبی داشته باشد.

 اما این مهاجم فعلاً حداقل در تمرین چیزی از خودش نشان نداده که قابل توجه باشد!
این رقمی که گفته می‌شود برای جذب نبیل به نظرم اشتباه فاحشی بوده و من امیدوارم این شائبه‌هایی که به نبیل به لحاظ فنی وارد می‌شود در حد شایعه باشد و مهاجم سوئدی مراکشی بیاید و خودش را مانند لوکادیا ثابت کند اما جدا از این مسأله حالا که یاسین مصدوم شده و نامش را از لیست خارج کرده‌اند حتماً پرسپولیس باید یک مهاجم ششدانگ جذب کند چون به یک گلزن تمام‌کننده نیاز دارد.

 در مشکلی که بین باشگاه و بازیکنان و کادر فنی پیش آمد حق را به کدام یک از طرفین می‌دهید؟
مدیریت به کمبودها و مسائلی که سرمربی تیم نیاز داشت اهمیتی نداده و خیلی به شکل مطلوب مشکلات را حل نکرده است به همین دلیل حق را به یحیی می‌دهم اما با این وجود به نظرم باید مشکلات درون خانواده حل می‌شد و کاش کار به اعتصاب و مسائلی از این دست کشیده نمی‌شد.

قرار شده نصف مبلغ آپشن‌ها پرداخت شود با این وجود دیگر شاهد اعتصاب و مسائلی از این دست نخواهیم بود؟
به هر حال آپشن در قرارداد بازیکنان قید شده به همین دلیل باشگاه باید به تعهدی که داده عمل کند از این رو اگر واقعاً باشگاه حداقل نیمی از آپشن را هم پرداخت کند دیگر شاهد مشکلاتی از قبیل اعتصاب نخواهیم بود.

 سرمربی فعلی پیکان در تیم آلومینیوم اراک که بود دو بار موفق به شکست پرسپولیس شده. به نظرتان این مربی می‌تواند روی نیمکت پیکان هم برای پرسپولیس مشکل‌ساز شود؟
این تیمی که من در پیکان می‌بینم با تیمی که در اراک سرمربی فعلی پیکان در اختیار داشت کلی توفیر دارد به همین دلیل سرمربی پیکان و تیمش حریف پرسپولیس در قزوین نخواهند شد مگر اینکه اتفاقات و شرایط خاصی رخ دهد که غیرقابل پیش‌بینی باشد.

 در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تیم تاجیکستانی در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی دارید؟
قبل از اینکه به بازی پرسپولیس مقابل تیم تاجیک بپردازم باید بگویم که پرسپولیس باید پیکان را ببرد تا با کسب این سه امتیاز بازیکنان روحیه خوبی پیدا کرده و با روحیه بالا خودشان را برای بازی مقابل تیم استقلال تاجیکستان آماده کنند. برد مقابل پیکان هم به نوعی کلید موفقیت پرسپولیس مقابل النصر خواهد بود. پرسپولیس با حمایت تماشاگرانش می‌تواند از سد حریف تاجیکستانی‌اش بگذرد اما در این خصوص که بگوییم پرسپولیس اول می‌شود یا النصر باید بیشتر صبر و تأمل کرد.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: حمید درخشان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها