به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۳۴۶۸۳

غرامت باورنکردنی برای نیمار!

غرامت باورنکردنی برای نیمار!
گروه ورزشی:باشگاه الهلال خواهان دریافت 7.5 میلیون یورو غرامت به خاطر مصدومیت نیمار، ستاره برزیلی، از تیم ملی این کشور است.به گزارش "ورزش سه"، نیمار در جریان دیدار تیم ملی برزیل برابر تیم ملی اروگوئه در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 مصدوم شد و حالا چند ماه از میادین دور خواهد بود. 

پارگی رباط صلیبی این بازیکن باعث شده که او چاره‌ای جز سپردن پایش به تیغ جراحان نداشته باشد و این یعنی او تا پایان فصل قادر به همراهی الهلال نخواهد بود و این خبر بسیار بدی برای این باشگاه عربستانی است که هزینه هنگفتی برای به خدمت گرفتن او انجام داده بود. چند روز قبل بخش عربی سایت گل مدعی شده بود که مدیران باشگاه الهلال قصد دارند شکایتی را از فدراسیون فوتبال برزیل مطرح کنند و هزینه‌ای را به عنوان غرامت اتفاقی که برای این ستاره تیمش رخ داده از آنها دریافت کنند.

حالا چند منبع نزدیک به این باشگاه تایید کرده‌اند که الهلال در مطرح کردن این شکایت کاملا جدی است و خواهان دریافت غرامت باورنکردنی 7.5 میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال برزیل است. پیش از این چند وکیل حرفه‌ای ورزشی تاکید کرده بودند که این باشگاه عربستانی به دلیل هزینه‌ای که برای خرید نیمار کرده اجازه انجام این کار را از نظر قانونی دارد و حتی این احتمال وجود دارد که در این پرونده پیروز شود. 
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها