به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۲ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۳۹۷۰

باقري‌نيا سرمربي نفت مسجدسليمان شد

گروه ورزشي: مديرعامل باشگاه‌هاي مناطق نفت‌خيز گفت: به طور غيررسمي به ما گفتند که مجتبي تقوي سرمربي نفت نباشد.
باقري‌نيا سرمربي نفت مسجدسليمان شد
محمدرضا نظري در مورد علت لغو سرمربيگري مجتبي تقوي در نفت مسجد سليمان گفت: تقوي هر روز بهانه مي‌گرفت، نمي‌دانم گيرش کجا بود و چون اتلاف وقت مي‌کرد مجبور شديم فرد ديگري را به جاي او به عنوان سرمربي انتخاب کنيم.
وي ادامه داد: مجيد باقري‌نيا به عنوان سرمربي ما انتخاب شده است و با او صورتجلسه‌اي امضا کرده‌ايم اما به دليل اينکه باشگاه هنوز سربرگ ندارد قرارداد امضا نکرده‌ايم اما آن صورتجلسه به معني قرارداد است.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود سازمان ليگ مانع از سرمربيگري تقوي در نفت شده است، گفت: به طور غيررسمي به ما گفتند که تقوي سرمربي نشود شايد به خاطر همين مسائل بود که او مدام امروز و فردا مي‌کرد. نظري در مورد انتخاب دستياران باقري‌نيا گفت: او در تلاش است که مکوندي را قانع کند تا دستيارش باشد و همچنين آرتا منحاجي که در تيم گچساران فعاليت داشته يکي ديگر از دستيارانش باشد.

مي‌خواهيم آبرومندانه ظاهر شويم


سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان هم گفت: تلاش خواهيم کرد يک تيم خوب ببنديم تا در ليگ چهاردهم آبرومندانه ظاهر شويم. عبدالمجيد باقري‌نيا در خصوص انتخابش به عنوان سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان، اظهار داشت: از روز چهارشنبه هفته قبل مذاکراتي با مسئولان باشگاه نفت مسجدسليمان داشتم و در نهايت روز گذشته (يکشنبه) به توافق رسيديم.

سرمربي نفت مسجدسليمان در خصوص اينکه چه اتفاقي باعث به هم خوردن توافق مجتبي تقوي و نفتي‌ها شد تا وي روي نيمکت اين تيم بنشيند، گفت: از اينکه چه اتفاقي افتاد تا توافقات قبلي به هم بخورد بي خبرم و من هم نبايد جوابگوي اين موضوع باشم. مديران باشگاه نفت مسجدسليمان بايد پاسخگوي اين سؤال باشند و بايد ببينيم بين آنها و آقاي تقوي چه اتفاقي افتاده است. وي افزود: اينکه خواست تقوي بوده در نفت نباشد يا مديران اين باشگاه موضوعي است که من در جريان آن نيستم اما يک موضوع را از هفته‌ها قبل مي‌دانستم. مي‌دانستم که من، تقوي و پرويز مظلومي جزو گزينه‌هاي نفت مسجدسليمان هستيم و با همه ما نيز مذاکره شده بود. در نهايت مسئولان باشگاه نفت چهارشنبه با من تماس گرفتند و بعد از مذاکراتي که داشتيم به توافق رسيديم.

باقري‌نيا درباره اينکه هدفش با نفت مسجدسليمان در ليگ چهاردهم چه خواهد بود، عنوان کرد: تلاش خواهيم کرد که يک تيم خوب ببنديم تا در ليگ چهاردهم آبرومندانه ظاهر شويم. هدف‌گذاري نفت مسجدسليمان در سال اول حضورش ماندن در ليگ خواهد بود و سعي مي‌کنيم در ليگ بمانيم. وي با بيان اينکه اولويت حضور در نفت مسجدسليمان با بازيکنان بومي خواهد بود، خاطرنشان کرد: بايد بازيکناني در تيم بازي کنند که توانايي حضور در ليگ برتر را داشته باشند. اولويت ما با بازيکنان بومي است که توانايي بازي در ليگ برتر را دارند و پس از جذب اين بازيکنان و مشخص شدن وضعيت بازيکنان فصل قبل سراغ گزينه‌هاي جديد خواهيم رفت.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره وضعيت دستيارانش گفت: ابتدا بايد با آقاي مکوندي صحبت کنيم تا وي براي ماندن در نفت راضي شود. يکسري سوءتفاهمات به وجود آمده که بايد برطرف شود و پس از بازگشت آقاي مکوندي چند گزينه ديگر هم معرفي خواهيم کرد تا باشگاه با آنها به توافق برسد.