به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۴۴۶۸۵

۱۱ شهید و ۷ مجروح در حمله تروریستی به مقر انتظامی  راسک 

۱۱ شهید و ۷ مجروح در حمله تروریستی به مقر انتظامی  راسک 
گروه سیاسی: در حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک ۱۱ نفر از کارکنان فراجا به شهادت رسیدند و ۷ نفر مجروح شدند.
  سخنگوی پلیس از حمله به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته (شامگاه پنجشنبه) خبر داد.
علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲ نیمه شب بود که تعدادی از تروریست‌ها، با یک اقدام ناجوانمردانه به مقر نیروی انتظامی شهرستان راسک حمله کردند. متاسفانه در این حمله تروریستی ۱۱ نفر از افسران ارشد، سربازان و نیرو‌های ما در فراجا به شهادت رسیدند.
او ادامه داد: افرادی که در مقر انتظامی بودند شجاعانه با این تروریست‌ها جنگیدند که تعدادی از مهاجمین را کشته و زخمی کردند. اطلاعات تکمیلی را بعدا به اطلاع خواهیم رساند.
هم چنین در این حادثه ۷ نفر پلیس مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گز ارش شده است.
هم اکنون فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است.
راسک از توابع سیستان و بلوچستان در جنوب این استان واقع شده است.
پرواز بالگرد برای شناسایی تروریست‌ها در راسک و سرباز و مرز ایران و پاکستان
پرواز بالگرد در شهرستان‌های راسک و سرباز و نقاط مرزی ایران و پاکستان برای شناسایی اعضای گروه جیش العدل که در حملات تروریستی دیشب تعدادی از نیرو‌های نظامی را شهید کرد.
جیش الظلم مسئولیت حمله‌ را بر‌عهده گرفت
گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای خبر داده نیروهایش ساعت دو بامداد شب جاری به مقر فرماندهی فراجا شهرستان راسک هجوم برده‌اند.
اعزام تیم فراجا به راسک با دستور رادان در پی حمله تروریستی
با دستور رئیس پلیس کشور هیئتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع می‌باشند.
سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌های گروهک "جیش الظلم" به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته اعلام کرد: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان جان برکف پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.
براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، بادستور رئیس پلیس کشور هیئتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع می‌باشند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها