به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۴۵۳۵۳

واریز یارانه شب یلدا ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟

واریز یارانه شب یلدا ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟
گروه اقتصادی: در سایت‌های خبری مطالبی با عنوان واریز یارانه ۴ میلیونی در شب یلدا منتشر شده است که تا این لحظه این مطلب تائید نشده است. بر اساس اخبار جدید شنیده شده دولت قرار است نفری یک میلیون تا ۴ میلیون در شب یلدا واریز کند که این خبر تا الان تائید نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین،دولت در نیمه دوم سال به پرداخت یارانه‌های جدید اقدام کرده است. واریز یارانه دولت احمدی نژاد برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه به حساب مردم آغاز شده است. خبر‌های جدیدی از واریز یارانه شب یلدا به گوش می‌رسد.یارانه یلدایی یا همان یارانه جدید آذر ماه ۲۰ آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و حالا زمزمه‌هایی شنیده می‌شود از اینکه دولت قرار است به مردم در شب یلدا یارانه جدید یک میلیونی بدهد. اما تاکنون خبری از این یارانه نیست.برای برخی کودکان که باید شرایط خاصی داشته باشند بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

براساس تصمیم جدید، برخی از کودکان مشمول یارانه‌ای جدید خواهند شد؛ این یارانه برای هر کودک بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.بر این اساس اگر کودکی شرایط خاص من جمله سوتغذیه، لاغری مفرط، کوتاهی قد و… باشد، مشمول این یارانه خواهد شد تا تحت درمان قرار بگیرد. این یارانه برای کودکان کودکان ۶ ماهه تا ۶ ساله ایی است که نیازمند تقویت غذایی هستند و توسط وزارت بهداشت در کل کشور توسط خانه‌های بهداشت شناسایی و به وزارت رفاه معرفی می‌شوند. مبلغ یک میلیون تومان به ازای هر فرزند بین دهک ۱تا ۵ و دهک‌های ۶ تا۷ مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به اضافه مبلغ یارانه واریز خواهد شد.معاون وزیر رفاه گفته است: این یارانه برای ۱۲۰هزار خانوار واریز خواهد شد؛ البته توجه داشته باشید این رقم تنها و تنها ویژه خرید از اقلام طرح کالابرگ الکترونیکی خواهد بود.
برچسب ها: شب يلدا یارانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها