به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۴۵۶۹۶

ناراحتی پورتو از رویارویی با آرسنال: نبرد نابرابر!

ناراحتی پورتو از رویارویی با آرسنال: نبرد نابرابر!
گروه ورزشی:ویتور بایا، قائم مقام پورتو، معتقد است که رویارویی این تیم با آرسنال نبردی نابرابر خواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد و پورتو برای صعود به مرحله بعدی باید برابر آرسنال به میدان برود.

شاگردان میکل آرتتا این فصل هم شرایط خوبی دارند و در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایستاده‌اند. این در حالی است که پورتو با قبول شکست در بازی شب گذشته برابر اسپورتینگ، در جدول لیگ پرتغال سوم است.بایا معتقد است که رویارویی تیمش با توپچی‌ها با توجه به شرایط، دو باشگاه و خصوصا توانایی مالی آنها در پنجره نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان درجه یک و قدرتمند باعث شده که این رقابت چندان منصفانه نباشد.

قائم مقام این باشگاه در گفت‌وگو با پورتو کانال اظهار داشت: "این دو دیدار بسیار پیچیده خواهد بود اما ما دی‌ان‌ای خاص خودمان را در این رقابت‌ها داریم که به نمایش خواهیم گذاشت.پورتو از هیچ تیمی نمی‌ترسد و ما با تمام توان در این دو بازی به میدان خواهیم رفت. ما تیمی هستیم که به دنبال رقابت است و از این لحظات لذت می‌برد.

اما آرسنال هم تیم خوبی است که به شدت تقویت شده و در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا بازی می‌کند. 
آنها قدرت و اسلحه‌ای دارند که متاسفانه ما از آن بی‌بهره هستیم اما هرگز پشت چنین بهانه‌ای پنهان نخواهیم شد. در واقع این نبردی نابرابر است اما ما با داشته‌هایمان معجزه خواهیم کرد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها