به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۴۴۴۷۶

صعود رویایی کپنهاگن: جنگندگی را از آنها بیاموزید

صعود رویایی کپنهاگن: جنگندگی را از آنها بیاموزید
گروه ورزشی:کپنهاگن با پیروزی ۱-۰ برابر گالاتاسرای ماموریت غیرممکنش در لیگ قهرمانان این فصل را تکمیل و به مرحله حذفی صعود کرد.به گزارش "ورزش سه"، پس از قرعه‌کشی دور گروهی لیگ قهرمانان این فصل، با دیدن نام کپنهاگن در کنار بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و گالاتاسرای تصور می‌شد که این تیم نه‌تنها شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد، بلکه در رتبه آخر گروه قرار خواهد گرفت.

داستان اما چیز دیگری بود، دانمارکی‌ها جنگندگی را از وایکینگ‌ها به ارث برده‌اند و قصد قبول باخت و پذیرفتن پیشگویی‌های منفی را نداشتند. آنها در همان بازی اول برای سه حریف‌شان خط و نشان کشیدند. در ترکیه و در جهنم رامس گلوبال، شاگردان جیکوب نستروپ، با نتیجه ۲-۰ از گالاتاسرای پیش افتادند. گرچه آنها در دقایق پایانی با دریافت دو گل پیروزی را از دست دادند و ترکیه را با یک امتیاز ترک کردند، اما برای رقبا پیامی واضح فرستادند: «ما نمی‌خواهیم زنگ تفریح باشیم.»

آنها در بازی دوم در دانمارک مقابل بایرن مونیخ قرار گرفتند و با همان سماجت بازی اول، در نیمه دوم گل اول را به شاگردان توماس توخل زدند اما در این بازی هم کامبک خوردند و با نتیجه ۲-۱ باختند‌. در مصاحبه‌‌های پایان بازی از صحبت‌های بازیکنان بایرن و توخل می‌شد فهمید که با وجود کسب سه امتیاز، کپنهاگن شب سختی را برایشان رقم زده بود.

دانمارکی‌ها در بازی سوم نیز در حالی که آماری بهتر از شاگردان اریک تن‌هاخ داشتند، در الدترافورد با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند. با این حال در بازی برگشت موفق شدند یونایتدها را ۴-۳ ببرند و این استارت شکست‌ناپذیری آنها در دور برگشت بود.این تیم در هفته پنجم نیز در آلیانز آرنا بایرن مونیخ را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کرد و امشب در آخرین بازی دور گروهی توانست گالاتاسرای را با تک گل لوکاس لراگر در دانمارک شکست دهند و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شوند.حریف آنها در مرحله یک‌هشتم هر تیمی باشد به خوبی می‌داند که نباید شاگردان نستروپ را دست‌کم بگیرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها