به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۵۸۵۶۰

اعتراف‌مربی‌رونالدو:مستحق هیچ امتیازی نبودیم

اعتراف‌مربی‌رونالدو:مستحق هیچ امتیازی نبودیم
گروه ورزشی:لوئیس کاسترو می‌گوید که تیمش به حدی بد بازی کرده که استحقاق کسب امتیاز را نداشته است.
به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای، برابر الحزم با نتیجه عجیب 4 – 4 متوقف شد. سرمربی پرتغالی می‌گوید که مسئولیت کسب این نتیجه را بر عهده می‌گیرد.
لوئیس کاسترو در نشست خبری پس از بازی گفت: اشتباهات زیادی در خط دفاعی داشتیم، اجازه دادیم تیم حریف در 45 دقیقه 4 گل به ما بزند و امروز مستحق کسب هیچ امتیازی نبودیم.

او گفت: مسئولیت هر اتفاقی که در زمین می‌افتد بر عهده من است. درست است که اشتباهات دفاعی زیادی مرتکب شدیم، اما در مورد گل آخر باید بگویم که انتظار نداشتیم چنین گلی را دریافت کنیم. ما امروز بسیار ضعیف ظاهر شدیم.سرمربی النصر ادامه داد: 26 موقعیت حمله داشتیم. در بخش هجومی موفق شدیم چهار گل به ثمر برسانیم و در بخش دفاعی نیز مقابل تیم انتهای جدول چهار گل دریافت کردیم. چنین اشتباهاتی منجر به عدم موفقیت تیم می‌شود.

وی افزود: اشتباهات دفاعی زیاد بود. سلطان الغنام مصدوم است و علی لاجامی آماده نیست و تغییرات زیادی در خط دفاعی ایجاد شد، اما این بهانه‌ای برای دریافت 4 گل نیست.او در پایان گفت: کریستیانو به تیم کمک می‌کند. او نام بزرگی در دنیای فوتبال است. او با خود انرژی می‌آورد و بازیکنان او را به عنوان یک الگوی عالی می‌بینند. او ویژگی‌های یک رهبر را دارد و باعث می‌شود حریف بیشتر به شما احترام بگذارد. حضور او بسیار مهم است و ما نتیجه امروز را به غیبت او ربط نمی‌دهیم.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها