به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۵۲۴۷۰
گودرزی: موضع ضدفوتبال ندارم

کفاشیان: کی‌روش امضا کرد کرد نکرد نکرد

گروه ورزشي: وزیر ورزش و جوانان می‌گوید ضدفوتبالی نیست و مشکلی هم با تمدید قرارداد کی‌روش ندارد و در عین حال سرمربی تیم ملی فوتبال با سرمربی تیم اسکواش برای او تفاوتی ندارد.
کفاشیان: کی‌روش امضا کرد کرد نکرد نکرد
گودرزي در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق حضور کی‌روش در تیم ملی هستید افزود: برای من کی‌روش یا دیگری فرقی ندارد و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد، قبول می‌کنم. اگر فدراسیون بخواهد کسی بماند، ما نیز موافقت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال از ما مشورت بخواهد حتما به او مشورت می‌دهیم اما این را بگویم که کی‌روش با سرمربی کشتی و حتی سرمربی اسکواش برایم تفاوتی ندارد. من موضع ضد فوتبال ندارم، من از فوتبال آلوده ناراحت هستم و متاسفانه آنقدر آدم آویزان و هیچ کاره بر سر این سفره آمده‌اند که باید جلوی این افراد را بگیرم.

گودرزی در نشستی با روسای هیات‌های ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه ما با محدودیت منابع روبه‌رو هستیم اظهار کرد: من اهل محکوم کردن گذشتگان نیستم اما گاهی اوقات کارهایی صورت گرفته که سالیان سال عواقبش را می‌بینیم که جبرانش عمر نوح را می‌خواهد. اشکالی که در استان اصفهان دیده شده، این بوده که برخی مدیریت‌ها بر این استان تحمیل شده است.

گودرزی با بیان اینکه سنگ‌هایی در چاه افتاده که نمی‌شود آن را درآورد افزود: استان اصفهان 280 پروژه ناتمام دارد در صورتی که می‌توان این تعداد را به 28 تقلیل داد اما این پروژه‌ها را به اتمام رساند. در حال حاضر سرانه استان اصفهان مانند تهران نزدیک 30 سانتی‌متر است در صورتی که همین سرانه در استان کهگیلویه و بویراحمد به یک و نیم متر می‌رسد. متاسفانه تحلیل ما از استان محروم و غیر محروم درست نبوده ولی در هر صورت حضور من در اصفهان مربوط به مسئله نقش جهان می‌شود و حتما امروز تکلیف این ورزشگاه را مشخص خواهیم کرد تا این ورزشگاه به زودی به اتمام برسد.

کفاشیان: کی‌روش امضا کرد کرد نکرد نکرد

رییس فدراسیون فوتبال هم گفت: قرارداد کی‌روش را به او می‌دهیم و اگر دو نکته مد نظر ما را امضا کرد که کار تمام است و در غیر این صورت هیچ و تکلیف این قرارداد هم تا فردا ظهر مشخص می‌شود.
به گزارش ایسنا، علی کفاشیان هنگام خروج از فدراسیون فوتبال درباره توافق با کارلوس کی‌روش گفت: ما توافق کرده‌ایم و تکلیف امضای قرارداد کی‌روش هم تا فردا ظهر مشخص می‌شود. وی در پاسخ به اینکه آیا می‌خواهید قرارداد را با وزارت ورزش و جوانان چک کنید در جلسه فردا گفت: جلسه فردا ارتباطی به این موضوع ندارد.

کفاشیان در واکنش به اینکه کی‌روش به خبرنگاران اعلام کرد که با شما به توافق رسیده پس دیگر چرا قرارداد امضا نمی‌شود گفت: درباره حق فسخ قرارداد دو نکته کوچک مانده که ما آن‌ها را در قرارداد درج می‌کنیم و به او ارائه می‌کنیم. اگر امضا کرد، کار تمام است و در غیر این صورت، دیگر هیچ. از صحبت‌های کفاشیان اینگونه بر می‌آید که بر سر مساله فسخ زود از موعد قرارداد توافق نشده و مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند تا قرارداد را مطابق آنچه مدنظر دارند روی میز بگذارند. باید منتظر ماند و دید آیا کی‌روش این قرارداد را امضا می‌کند یا خیر.