به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۷ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۵۳۹۳۲

سرمربي پرتغال: استعفا نمي‌دهم

گروه ورزشی: پائولو بنتو با رد استعفايش از تيم ملي پرتغال اعلام کرد که مي‌خواهد در سمتش باقي بماند و شکست برابر آلباني را جبران کند.
سرمربي پرتغال: استعفا نمي‌دهم
پرتغال در دیدار نخست خود در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپای 2016 در شهر آویرو به دیدار آلبانی رفت و در پایان با یک گل شکست خورد تا کارش برای صعود به جام ملت‌های اروپا سخت شود.  پائولو بنتو، سرمربی پرتغال با ناراحتی از نتیجه‌ کسب شده برابر آلبانی این نتیجه‌ را ناعادلانه توصیف کرد و گفت: خیلی ناراحتم.
می‌دانستیم که آلبانی تیم خوبی است و ممکن است بازی سختی برابر آنها داشته باشیم اما باید بگویم که شکستمان در این دیدار عادلانه نبود. ما فرصت‌های زیادی را برای گلزنی به دست آوردیم ولی نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. بعضی از مواقع هر چقدر در فوتبال تلاش می‌کنیم نمی‌توانیم به گل برسیم. موضوعی که در بازی برابر آلبانی برای ما رخ داد و تیم ما در تمام 90 دقیقه‌ برتر از حریف بود ولی نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند.

هواداران تیم ملی پرتغال پس از شکست تحقیرآمیز برابر آلبانی به انتقاد شدید از بنتو پرداختند و خواستار جدایی این مربی از سمت خود شدند. پرتغال در جام‌جهانی نیز در مرحله نخست حذف شد ولی سرمربی این تیم به آینده خوش‌بین است و قصد استعفا ندارد: اعتراض در فوتبال طبیعی است. باید به انتخاب فدراسیون فوتبال پرتغال و کسانی که من را به عنوان سرمربی انتخاب کردند، احترام گذاشت. قصد استعفا ندارم. می‌خواهم این نتیجه‌ را جبران کنم تا بتوانیم یکی از تیم‌های صعود کننده به جام ملت‌های اروپا باشیم. درست است که نتیجه‌ بسیار بدی را در این دیدار کسب کردیم ولی نباید فراموش کرد که در نیمه نخست فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و بازی خوبی را ارائه دادیم.
مرجع : ایسنا