به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۶ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۶۰۸۳۶
برای تعیین تکلیف وزارت علوم؛

دامادی: مجلس به دانش آشتیانی رای دهد

گروه سیاسی: نماینده ساری در مجلس از نمایندگان خواست با رای به وزیر پیشنهادی علوم، تکلیف این وزارتخانه را هر چه سریعتر روشن کنند.
دامادی: مجلس به دانش آشتیانی رای دهد
محمد دامادی در پاسخ به سوالی درباره اختلاف نظر بین دولت و مجلس بر سر وزارت علوم، گفت: من این ماجرا را خیلی تعبیر به اختلاف بین دولت و مجلس نمی‌کنم و اینطور فکر نمی‌کنم که شکاف بسیار زیادی وجود دارد اما به هر حال نهاد اجرا و تقنین اگر از هم فاصله بگیرند سودی عاید هیچ کس نمی‌شود و نتیجه این است که مردم متضرر می‌شوند.

نماینده  ساری در مجلس اضافه کرد: دولت نیز برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم باید زودتر اقدام می‌کرد تا ما با گزینه پیشنهادی دولت آشنایی پیدا می‌کردیم. من خودم روز قبل آقای وزیر را دیدم و برنامه‌های ایشان را نیز دو روز قبل مطالعه کردم. در این شرایط تصمیم‌گیری سخت می‌شود؛ چه برای کسانی که می‌خواهند از وزیر پیشنهادی دفاع کنند و چه کسانی که می‌خواهند ابهامی را مطرح کنند. دامادی ادامه داد: تا چه وقت می‌خواهیم این جریان را ادامه دهیم که به وزیر پیشنهادی دولت رای ندهیم و دولت وزیر بعدی را معرفی کند. این شرایط به نفع کشور نیست.

نماینده  ساری در مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم وحدت بین قوا، خاطرنشان کرد: ما امیدواریم بر اساس شاخصه‌هایی که دولت دارد و در هماهنگی با نمایندگان اتفاق خوبی برای وزارت علوم بیفتد. این نماینده مجلس با بیان اینکه نمی‌توان پیش‌بینی درستی از رویکرد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم داشت، اظهار کرد: ما امیدواریم نمایندگان به آقای آشتیانی رای دهند تا تکلیف این وزارتخانه و تکلیف جوانان ما هر چه سریعتر مشخص شود.
مرجع : ایسنا