به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۴
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۶۴۷۱۱
كمالی: سرلشکر فیروزآبادی خیلی لطف کردند

نمي‌خواستيم بهانه دست تيم‌ملي بدهيم

گروه ورزشی: جانشين منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح ادعا مي‌ کند که به دو دليل مشکل بازيکنان ملي‌پوشي که مشکل کارت معافيت داشتند براي حضور در جام ملت ها حل شده است.
نمي‌خواستيم بهانه دست تيم‌ملي بدهيم
در حالی که سردار کمالی پیش از این بارها اعلام کرده بود که محرومیت بازیکنان سرباز بخشیده نخواهد شد، به یکباره صبح امروز محرومیت بازیکنان برای حضور در جام ملت ها بخشیده شد. کمالی در این باره به سایت "ورزش سه" گفت: ما به دو دلیل محرومیت ملی‌پوشان سرباز برای حضور در جام ملت ها را بخشیدیم. یک دلیل آن این بود که افراد مختلفی از جمله وزیر ورزش و بعضی از مقامات دولتی با ما تماس گرفتند و از ما خواستند که برای جام ملت ها اجازه بدهیم که آنها بازی کنند. دلیل دوم هم این بود که نمی‌ خواستیم بهانه ای دست تیم‌ملی بدهیم تا خدایی ناکرده در جام ملت ها نتیجه نگیرند. من فکر می‌ کنم سرلشکر فیروزآبادی رئیس کل نیروهای مسلح خیلی لطف کردند و اجازه دادند این بازیکنان در جام ملت ها در اختیار تیم‌ملی باشند.

او در مورد اینکه چرا سازمان نظام وظیفه به یکباره همچنین تصمیمی گرفت هم گفت: ما از اول هم نمی‌ خواستیم به آینده این بازیکنان لطمه ای بزنیم ولی اتفاق هایی افتاد که متاسفانه کار به اینجا رسید. عده ای در بحث بازیکنان سرباز افراط و تفریط کردند و اجازه ندادند در آرامش این مشکل حل شود.

کمالی در پاسخ به این سوال که آیا پولادی بعد از حضور در جام ملت ها به ایران برمی گردد یا نه هم گفت: قطعا فدراسیون فوتبال باید کاری کند تا پولادی بعد از جام ملت ها به ایران بیاید و خودش را به سازمان نظام وظیفه معرفی کند. تا جایی که من می‌ دانم پولادی بازیکن تاثیرگذاری برای تیم‌ملی است و تیم‌ملی در اردوهای بعدی هم به او نیاز دارد. به همین دلیل پولادی باید خودش را به نظام وظیفه معرفی کند. امیدوار هستیم این اتفاق بیافتد تا حاشیه ای برای فوتبال درست نشود.