به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۸۴۵۹۸

عید فطر عرصه‌ همدلی و انسجام ملت

گروه جامعه: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: حضور در نماز عید فطر و شکوفایی فضایل اخلاقی در ابعاد دینی، اجتماعی و سیاسی در مومنان در این عید، همدلی و انسجام ملت ایران را بیشتر نمایان خواهد کرد.
عید فطر عرصه‌ همدلی و انسجام ملت
دکتر سیدعلی اکبر هاشمی‌راد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه‌دار در ماه مبارک رمضان گفت:خداوند متعال این ماه را فرصتی ویژه برای بهره‌مندی از فضایل دینی و همچنین انجام فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها با محوریت اخلاق اسلامی قرار داده است. وی افزود: امید است از این فرصت ویژه در ماه رمضان بهره برده باشیم و ضمن این‌که توشه‌ای برای راهمان اندوخته باشیم، بتوانیم اخلاق اسلامی را همیشه در تمام فعالیت‌ها و رفتارهایمان به‌کار ببریم.

هاشمی‌راد فرا رسیدن عید سعید فطر را بر تمام مسلمان جهان و مقام عظمای ولایت تبریک گفت و یادآور شد: امید است بار دیگر مردم عزیز کشورمان و مردم شریف و مومن استان البرز با شرکت در نماز عید فطر همایش معنوی بزرگی را برپا کنند. وی با تأکید بر شعار سال افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که سال همزبانی و همدلی نامگذاری شده است با حضور در نماز عید فطر و شکوفایی فضایل اخلاقی در ابعاد دینی، اجتماعی و سیاسی، همدلی و انسجام ملت ایران بیشتر نمایان خواهد شد.

هاشمی‌رادخاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در نماز عیدفطر پشتوانه‌ای است تا بتوانیم با فرهنگ‌سازی و فراهم کردن بستر فرهنگی در خصوص برنامه‌ها و اهدافتوسعه فرهنگیاستان با همت بیشتری از فرصت‌های پیش رو در جهت توسعه و سازندگی در استان البرز گام برداریم. وی با بیان این‌که پشتوانه روحی، معنوی و فکری، عامل اصلی حل همه مشکلات است تصریح کرد: پس از 12 سال مذاکره پرفراز و نشیب و مقاومت مردم ایران اکنون مذاکرات هسته‌ای به نتیجه‌ای مثبت رسیده است وامیداست از این توافق در سال همدلی و همزبانی در جهت پیشرفت و بهبود وضعیت معیشتی مردم و همچنین پیشبرد فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان استفاده کنیم. هاشمی راد در پایان گفت: با توجه به موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برای افزایش امید به زندگی و آینده روشن در تعاملات علمی وپژوهشی، باید از این موفقیت‌ها برای رشد و توسعه استان البرز با همدلی مسئولان و مردم استفاده کنیم.
مرجع : ایسنا